1%
  • 0/10

بازی جدید سازندگان Last of Us درک عمومی از بازی‌‎ها را بازتعریف می‎‌کند

تعریف مجدد درک عموم از بازی‌های ویدئویی

بازی جدید سازندگان Last of Us درک عمومی از بازی‌‎ها را بازتعریف می‎‌کند ۰ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
بازی جدید سازندگان Last of Us

به گفته نیل دراکمن از استودیو ناتی‌داگ، بازی جدید سازندگان Last of Us درک عمومی موجود از بازی‌های ویدئویی را مجددا از نو تعریف می‌کند.

کمپانی سونی به تازگی در جلسه اخیر استراتژی‌های خود، چشم‌انداز سرگرمی خلاقانه خود را ارائه کرده که جایگاه طولانی مدت این کمپانی در ده سال آینده را توصیف کرده و نگاه فراوانی نیز به پیشرفت تکنولوژی دارد. در مصاحبه‌ای که همزمان با انتشار این رویداد پخش شد، از نیل دراکمن (Neil Druckmann) مدیر استودیو ناتی‌داگ (Naughty Dog) پرسیده شد تا پیرامون دیدگاه شخصی خود یا پروژه شخصی که دوست دارد آن را ببیند توضیحاتی ارائه کند.

دراکمن اینگونه پاسخ داد که “من این شانس را داشته‌ام که روی چندین پروژه رویایی خود کار کنم و اکنون نیز در مورد پروژه جدیدی که مشغول کار روی هستیم اشتیاق زیادی داشته و احتمالا هیجان‌انگیزترین پروژه ما خواهد بود.”

“برخلاف زمانی که من در حال بزرگ شدن بودم، اکنون فهم و درک صحیحی از بازی‌های ویدئویی وجود داشته که همچنان در حال افزایش قرار دارد و تمامی گروه‌های سنی را شامل می‌شود. اقتباس تلویزیونی ما از مجموعه The Last of Us، این تغییر را پررنگ‌تر نمایان می‌کند. اقتباسی که امید داشتم پلی میان شکاف موجود بین گیمرها و افراد غیرگیمر ایجاد کند.”

“موفقیت سریال موجب برجسته شدن بازی‌های ویدئویی شده و تجربیات عمیق و قدرتمندی که ارائه می‌دهند را به تصویر کشیده است. این موضوع نه تنها من را برای پروژه جدید در دست ساخت‌مان بلکه برای پتانسیل گسترده‌ای که بازی‌های ویدئویی در جذب مخاطبین جهانی می‌توانند داشته باشند به وجد می‌آورد.”

“من بسیار مشتاق هستم تا ببینم پس از موفقیت The Lat of Us، این پروژه جدید چگونه و تا چه اندازه با مخاطبین ارتباط برقرار می‌کند. اثری که می‌تواند درک عمومی موجود از بازی‌های ویدئویی را مجددا از نو تعریف نماید.”

بازی جدید سازندگان Last of Us هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. با این حال اشارات متعدد ناتی‌داگ و دراکمن حاکی از آن است که این پروژه یک بازی کاملا جدید خواهد بود. پیش از این آن‌ها اعلام کرده بودند که به منظور کاهش فشاری که اعضای تیم سازنده در هنگام ساخت بازی‌ها متحمل می‌شوند، بازی بعدی آن‌ها در زمان نسبتا نزدیک‌تری به انتشار، رونمایی و معرفی خواهد شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments