1%
  • 0/10

کاهش درجه سختی Elden Ring تجربه آن را خراب می‌کند

"احساس خوشایند غلبه بر موانع، بخشی از تجربه بازی است"

کاهش درجه سختی Elden Ring تجربه آن را خراب می‌کند ۰ ۰۲ تیر ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
کاهش درجه سختی Elden Ring

به گفته هیدتاکا میازاکی از استودیو فرام‌ سافت‌ویر کاهش درجه سختی Elden Ring به تجربه بازی لطمه زده و آن را خراب می‌کند.

سرانجام بسته گسترش دهنده Shadow of the Erdtree عنوان Elden Ring از راه رسید با کسب متوسط امتیاز 95 از وبسایت متاکریتیک، بالاترین امتیاز ممکن را برای یک بسته الحاقی به نام خود ثبت کرد. در صحبت با نشریه گاردین در یک مصاحبه جدید به دنبال انتشار بسته الحاقی مذکور، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) رئیس استودیو و کارگردان استودیو فرام سافت‌ویر (FromSoftware) توضیحاتی در خصوص بحث همیشگی پیرامون این استودیو یعنی میزان سختی بازی‌هایی که این توسعه دهنده ژاپنی تولید می‌کند ارائه کرد.

میازاکی در خصوص کاهش درجه سختی Elden Ring بدین شکل توضیح داد که “اگر می‌خواستیم همه‌ی دنیا به تجربه بازی بپردازند، می‌‎توانستیم درجه سختی آن را هر چه بیشتر و بیشتر کاهش دهیم. اما این رویکرد صحیحی برای این اثر به شمار نمی‌رفت. اگر ما چنین رویکردی را انتخاب می‌کردیم، فکر نمی‌کنم بازی می‌توانست به این موفقیتی که به آن دست پیدا کرده، برسد.”

“زیرا احساس خوشایند موفقیتی که پلیر پس از غلبه بر هر کدام از موانع موجود در بازی به دست می‌آورد یکی از بخش‌های اساسی تجربه بازی به شمار می‌رود. کاهش درجه سختی Elden Ring وجود این لذت را از آن محروم می‌کند. امری که سبب می‌شود به عقیده من کلیت تجربه بازی نیز خراب شود.”

عناوین استودیو فرام سافت‌ویر همواره به واسطه شدت سختی خود شناخته می‌شوند با این حال هر کدام از بازی‌های آن‌ها، راه‌ حل‌هایی را درون بازی ارائه می‌کنند که سبب می‌شود این سختی قابل مدیریت باشد. پلیرها می‌توانند با صرف زمان و گرایند، سطح شخصیت خود را ارتقاع داده و آیتم‌های مختلفی به دست بیاورند و بدین ترتیب قدرت آن‌ها به مراتب بالاتر از باس‌فایتی که در پیش‌روی خود دارند شود.

در عنوان Elden Ring آیتم‌هایی وجود دارد که به پلیرها اجازه می‌دهد کاراکترهای اضافی بسازند که آن‌ها را در نبرد همراهی می‌کند. این استراتژی به قدری موثر واقع شد که سازندگان آن پس از انتشار بازی، با عرضه یک به‌روزرسانی آن را متعادل کردند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments