1%
  • 0/10

اولین تصاویر نسخه‌ی نسل نهمی FIFA 21 جزئیات بالای چهره‌ها را به رخ می‌کشند!

به‌روزرسانی گرافیکی اوایل ماه آینده‌ی میلادی از راه خواهد رسید

اولین تصاویر نسخه‌ی نسل نهمی FIFA 21 جزئیات بالای چهره‌ها را به رخ می‌کشند! ۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
اولین تصاویر نسخه‌ی نسل نهمی FIFA 21

شرکت آمریکایی الکترونیک آرتز دقایقی قبل اولین تصاویر نسخه‌ی نسل نهمی FIFA 21 را در فضای مجازی منتشر کرد که جزئیات بالای چهره‌ها را به رخ می‌کشند.

بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال امیدوار بودند الکترونیک آرتز بالاخره به اعتراض‌ها در فضای مجازی گوش داده و محصولی را روانه‌ی بازار کند که ارزش پرداخت ۶۰ دلار را داشته باشد. اگرچه تغییرات مختلفی در گیم‌پلی و بخش‌های متفاوت از جمله Career Mode به وجود آمده اما هسته‌ی FIFA 21 همان چیزی است که در گذشته دیده بودیم. این شباهت‌ها روی پلتفرم نینتندو سوییچ به قدری زیاد بود که نویسنده‌ی وب سایت IGN در اقدامی بی‌سابقه، نقد فیفا 20 را برای جدیدترین نسخه‌ی این فرنچایز در نظر گرفت تا بدین ترتیب، اعتراضی به عدم تغییرات اساسی کرده باشد.

الکترونیک آرتز دقایقی قبل اولین تصاویر نسخه‌ی نسل نهمی FIFA 21 را از طریق حساب کاربری‌اش در شبکه‌ی اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت. این عکس‌ها تعدادشان به رقم دو رسیده و جزئیات بسیار بالای چهره‌ها روی کنسول‌های جدید را نشان می‌دهد. تصویر اول به ترنت الکساندر-آرنولد (Trent Alexander-Arnold) بازیکن لیورپول و تصویر دوم هم به ژوآو فلیکس (Joao Felix) بازیکن اتلتیکو مادرید تعلق دارد. در ادامه می‌توانید دو تصویر مورد بحث را مشاهده کنید:

همزمان با عرضه‌ی ایکس‎‌باکس سری اس، ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5، فیفا 21 به واسطه‌ی Backwards Compatibility روی آن‌ها قابل‌اجرا است. با این حال، علاقه‌مندان می‌توانند برای انتشار یک به‌روزرسانی آماده باشند که در آینده‌ی نزدیک از راه رسیده و جلوه‌های گرافیکی را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد؛ موضوعی که در اسکرین شات‌ها خودنمایی می‌کند. این به‌روزرسانی کاملا رایگان بوده و برخلاف دیگر عناوین، نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافی نیست. امکان انتقال اطلاعات از کنسول‌های نسل هشتمی به پلتفرم‌های نسل نهمی مهیا شده اما تنها اطلاعات مربوط به آلتیمیت تیم و ولتا انتقال داده می‌شوند:

وقتی توسعه‌ی نسخه‌های نسل نهمی را آغاز کردیم، می‌دانستیم که در روند ساخت باید تصمیمات سختی را اتخاذ کرده و بعضی موارد را رها کنیم. بنابراین، تصمیم گرفتیم از زمانی که برای قابل‌انتقال کردن تمامی اطلاعات نیاز بود به منظور ایجاد قابلیت‌های جدید، بهبود در بخش‌های مختلف انجین بازی و رفع نواقع بر اساس بازخوردهای طرفدارانمان استفاده کنیم.

از آن‌جایی که آلتیمیت تیم و ولتا ارتباط مستقیمی با سرورها دارند، منطقی بود که تمرکزمان را روی آن‌ها قرار دهیم تا کاربران این دو حالت بتوانند اطلاعاتشان را انتقال دهند.

در انتها، لازم به ذکر است نسخه‌های ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 در تاریخ ۱۴ آذر (مصادف با ۴ دسامبر) عرضه می‌شود. زمان انتشار نسخه‌ی بهبودیافته برای پلتفرم رایانه‌های شخصی فعلا مشخص نیست.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments