1%
  • 0/10

جزئیات جدیدی از نحوه روایت داستان Judas منتشر شد

بازی جدید خالق بایوشاک

جزئیات جدیدی از نحوه روایت داستان Judas منتشر شد ۰ ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
نحوه روایت داستان Judas

به تازگی اطلاعات جدیدی از نحوه روایت داستان Judas بازی جدید کن لوین خالق مجموعه بایوشاک و استودیو گوست استوری منتشر شده است.

ده سال از عرضه بازی BioShock Infinite گذشته و کن لوین (Ken Levine) خالق این مجموعه ‌هم‌چنان در استودیو تازه تاسیس خود تحت عنوان گوست استوری گیمز (Ghost Story Games) در حال توسعه بازی جدید خود تحت عنوان Judas است. اثری که به مرور جزئیات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته شده و هرچه جلوتر می‌رویم، نمایش‌های بیشتری از آن در اختیار عموم قرار می‌گیرد. به تازگی نیز برخی از افراد سرشناس دنیای بازی از جمله جف کیلی (Geoff Keighley) مجری و تهیه‌کننده مراسم  Game Awards چندین ساعت از بازی را تجربه کرده‌اند.

در ظاهر این عنوان جدید در تمامی جوانب به جز نام یک بایوشاک جدید به نظر می‌رسد و گان‌پلی و قدرتی‌های مرتبط به عناصر در آن در یک دنیای جایگزین دیگر به چشم می‌خورند. نمایش‌های بازی نیز تاکنون همین موضوع را به اشتراک گذاشته‌اند. اکنون کن لوین جزئیات جدیدی از نحوه روایت داستان Judas که از آن با روایت لگویی یاد می‌شود به اشتراک گذاشته است. شیوه‌ای که لحظات داستانی آن هر بار که بازی می‌کنید به صورت متفاوتی ترکیب شده و بدین منظور هر بار داستان با تغییراتی مواجه می‌شود.

به صورت کلی پلیر در نقش شخصیت زنی با موهای بلند سفید به نام جوداس قرار گرفته که از یک سفینه فضایی بزرگ که سقوط یافته خارج می‌شود. این کاراکتر در همان ابتدای بازی کشته می‎‌شود اما موفق می‌شود با “پرینت مجدد” خود را به زندگی بازگرداند. فرآیندی که ویتا چمبرهای سری بایوشاک را به خاطر می‌آورد.

با تمرکز روی تجربه جوداس و اینکه چگونه بازی در هر پلی‌ترو متفاوت خواهد بود، بازی تجسم دیجیتالی سه کاراکتر دیگر که می‌توانید در درجه‌های متفاوتی با آن‌ها متحد شوید، خواهد بود. این سه کاراکتر شامل یک کلانتر به نام تام که توسط تروی بیکر (Troy Baker) ایفای نقش‌ می‌شود، یک زن به نام نفرتیتی و یک دختر به نام هوپ می‌شود.

چگونگی تجربه داستان‌های آن‌ها و در مقابل چگونگی واکنش آن‌ها به جوداس به اعمال و انتخاب‌های پلیر در بازی بستگی دارد و به گفته جف کیلی، چگونگی گشت و گذار و اکتشاف دنیای غیرخطی بازی به مانند سیستم نمسیس (Nemesis) در بازی Shadow of Mordor به پلیر واکنش نشان می‌دهد.

انتخاب بین انجام ماموریت‌ها برای یکی از این سه کاراکتر یاد شده به نحوه دیدگاه آن‌ها نسبت به شما تاثیر می‌گذارد تا حدی که ممکن است میزان پیشرفت شما در بازی را از بین ببرد. در نهایت نحوه روایت داستان Judas باعث می‌شود که پلیر نتواند ارتباط یکسانی بین سه کاراکتر یاد شده نگه دارد و سرانجام باید یک جهت مشخص بین آن‌ها برای خود انخاب کند. جف کیلی، ترکیب اعمال و انتخاب‌های کاراکترها و نحوه واکنش شما به این سه کاراکتر را به مانند مجموعه‌ای از متغیرهای پیچیده توصیف می‌کند اما موفقیت شما، امری است که تنها پس از اتمام بازی مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر هیچ گونه تاریخ انتشاری برای بازی مورد بحث ارائه نشده اما انتظار می‌رود در سال مال جاری و پیش از آپریل سال 2025 روانه بازار شود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments