فرایند ساخت Beyond Good and Evil 2 چگونه پیش میرود؟
ظاهرا خروج خالق مجموعه تاثیری روی عملکرد تیم نداشته است
شرکت فرانسوی یوبیسافت در جریان کنفرانسی که با محوریت آمارهای مالی برگزار شد، به فرایند ساخت Beyond Good and Evil 2 پرداخت.
اگرچه Beyond Good and Evil نتوانست به فروش مد نظر دست یابد اما بازخوردهای مثبت و همچنین تبدیل شدنش به اثری کالت، میشل آنسل (Michel Ancel) کارگردان بازی را به سمت ساخت نسخهی جدید سوق داد. او مدتی بعد از انتشار قسمت اول، کار روی قسمت دوم را آغاز کرد اما خبری از تاییدیهی رسمی از سوی ناشر فرانسوی نبود. همین مسئله هم شک و تردیدهایی را نسبت به پروژه به وجود آورد. این شرایط ادامه داشت تا اینکه یوبیسافت در جریان E3 2017 رسما از Beyond Good and Evil 2 رونمایی کرد تا نگرانیهای طرفداران قدیمی به پایان برسد.
یوبیسافت در جریان کنفرانس خود در E3 2018 ویدیوی گیمپلی Beyond Good and Evil 2 را به نمایش گذاشت و همچنین اعلام کرد این محصول حکم یک پیش درآمد را برای Beyond Good and Evil داشته و با یک موتور گرافیکی جدید و اختصاصی توسعه مییابد. انتظار میرفت روند انتشار ویدیوها و اطلاعات جدید ادامهدار باشد اما ناشر فرانسوی ترجیح داد روزهی سکوت اختیار کند. خالق Assassins’ Creeed تنها اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد کاربران منتظر عرضهی بازی در سال ۲۰۲۰ نباشند. عدم انتشار اخبار موثق طی ماههای گذشته و صد البته خروج میشل آنسل از تیم تولید در سپتامبر، سوالهای زیادی را پیرامون سرنوشت پروژه به وجود آورده است.
یوس گیلموت (Yves Guillemot) مدیرعامل یوبیسافت در جریان کنفرانسی که اخیرا با محوریت آمارهای مالی برگزار شد، به سوالی دربارهی فرایند ساخت Beyond Good and Evil 2 پاسخ داد. او تاکید داشت جدایی میشل آنسل از شعبهی مونپلیهی یوبیسافت هیچ تاثیری روی عملکرد تیم نداشته و در نتیجه، روند پیشرفت پروژه همچنان ادامه دارد. در ادامه میتوانید صحبتهای او را مطالعه کنید:
روند ساخت به خوبی پیش میرود و دنیای بازی شگفتانگیز است. همانطور که اطلاع دارید، نتفلیکس تصمیم گرفته یک اقتباس سینمایی بر اساس مجموعهی Beyond Good and Evil تولید کند. بنابراین، پیشرفت صورت گرفته طی ماههای اخیر بسیار خوب بوده و تیم توانسته با شرایط [خروج کارگردان و خالق بازی از تیم] کنار بیاید.
نتفلیکس اوایل آگوست سال جاری میلادی از ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس دنیای Beyond Good and Evil خبر داد. اگرچه این پروژه مراحل اولیهی ساخت را پشت سر میگذارد اما اطلاعاتی از آن منتشر شده است. در حال حاضر میدانیم جیسون آلتمن (Jason Altman) و مارگارت بویکین (Margaret Boykin) از کارمندان بخش فیلم و تلویزیون یوبیسافت وظیفهی تهیهکنندگی را بر عهده دارند. راب لترمن (Rob Letterman) هم که سابقهی کارگردانی Pokémon Detective Pikachu در پروندهی حرفهایش دیده میشود، این پروژه را جلوی دوربین خواهد برد. این اثر ترکیبی از لایو اکشن و جلوههای کامپیوتری است.
یکی از سوالهای بزرگ و بیپاسخی که در حال حاضر پیرامون Beyond Good and Evil 2 وجود دارد، به پلتفرمهای هدف این بازی مربوط میشود. از یک سو، این پروژه از سالها قبل در دست ساخت بوده و از سوی دیگر، مطمئن هستیم عرضهاش بعد از آمدن کنسولهای نسل نهمی به بازار اتفاق میافتد. در نتیجه، نمیتوان حدسی دربارهی پلتفرمها زد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید