1%
  • 0/10

جزئیات زیادی از گیم‌پلی Battlefield 2021 لو رفته است

الکترونیک آرتز، پا جای اکتیویژن می‌گذارد!

جزئیات زیادی از گیم‌پلی Battlefield 2021 لو رفته است ۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
گیم‌پلی Battlefield 2021

تام هندرسون افشاگر مشهور صنعت ویدیو گیم با انتشار یک ویدیو در کانال یوتیوب خود جزئیات زیادی را از گیم‌پلی Battlefield 2021 لو داد.

طی یک دهه‌ی گذشته نسخه‌های جدید بتلفیلد با فاصله‌ی حدودا دو ساله نسبت به یکدیگر عرضه شدند. Battlefield V که جدیدترین بازی مجموعه به شمار می‌رود، در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و برخلاف انتظار سازندگان و ناشرش، زیر سایه‌ی Call of Duty: WWII قرار گرفت. همین مسئله باعث شد الکترونیک آرتز زمان بیشتری را در اختیار دایس قرار دهد تا نسخه‌ی جدید بتلفیلد شکست‌های بازی پیشین را تکرار نکند. عوامل مختلفی در عدم موفقیت Battlefield V دخیل بوده‌اند که می‌توان به عجله‌ی ناشر برای عرضه‌ی زودهنگام و حاشیه‌های قبل از انتشار اشاره کرد. در ضمن، تیم توسعه سعی کرد با افزودن مد بتل رویال ورق را برگرداند که موفق نشد.

تام هندرسون (Tom Henderson) یکی از افشاگرهای مشهور صنعت ویدیو گیم است که معمولا با محوریت کال آو دیوتی و بتلفیلد فعالیت می‌کند. او چندی پیش ویدیوی جدیدی را از طریق کانال یوتیوب خود منتشر کرد و در آن، جزئیات زیادی را از گیم‌پلی Battlefield 2021 لو داد. طبق گفته‌ی او، یکی از مدهای بازی شامل ۱۲۸ کاربر می‌شود و سیستم Levolution هم بازگشته و اینبار نقش بسیار مهم‎‌تری را در جریان رقابت‌ها ایفا خواهد کرد. اگر نسخه‌های قدیمی مانند Battlefield Hardline را تجربه کرده باشید، باید به یاد داشته باشید که کاربران می‌توانستند سازه‌های عظیم مانند سد و آسمان‌خراش را تخریب کنند. البته کاربر می‌بایست برای تخریب سازه حتما نقاط خاصی را هدف می‌گرفت. در غیر این صورت، خبری از تخریب نبود.

سیستم Levolution در Battlefield 2021 وجود داشته و دارای بهبودهای بسیار قابل‌توجهی خواهد بود. به بیان دقیق‌تر، تمامی سازه‌های عظیم موجود در محیط بجز آن‌هایی که بخشی از ماموریت هستند، قابل‌تخریب خواهند بود. همچنین نیازی نیست حتما نقطه‌ی خاصی از سازه را هدف گرفت تا روند تخریب آغاز شود، بلکه کاربر می‌‎تواند هر نقطه‌ای از آن را هدف گرفته و باعث نابودی سازه شود. علاوه بر این، فرو ریختن سازه‌ها در نسخه‌های پیشین انیمیشن‌های تکراری داشتند اما اینبار شرایط فرق دارد. انیمیشنی که در هنگام ریزش به نمایش در می‌آید، به محل و نوع تخریب بستگی دارد تا تجربه‌ی کاربران واقع‌گرایانه‌تر باشد.

تام هندرسون در بخش دیگری از ویدیوی اخیر خود گفت سیستم جوخه‌بندی (Squad) بازگشته و کاربران می‌توانند کاراکتر مورد نظر خود را از میان چهار کلاس Engineer، Support ،Assault و Recon انتخاب کند. او وارد جزئیات نشد اما مطابق گذشته، می‌توان انتظار داشت هر یک از کلاس‌ها نقاط ضعف و قوت مختص به خود را داشته باشند. هندرسون همچنین گفت سیستمی در Battlefield 2021 قرار خواهد داشت که به کاربران اجازه می‌دهد سه الی چهار جوخه را با یکدیگر متحد کرده و یک دسته‌ی نظامی شکل دهند. یک فرد هم به عنوان رهبر دسته انتخاب می‌شود تا به واسطه‌ی دستورهای خود، به فرماندهی جوخه‌ها بپردازد. نمی‌توان با اطمینان گفت اما این سیستم احتمالا در مدهایی وجود خواهد داشت که تعداد بالایی از کاربران را شامل می‌شوند.

افشاگر مشهور صنعت ویدیو گیم درباره‌ی انتشار نسخه‌های نسل هشتمی مطمئن نیست اما گفت اگر چنین نسخه‌هایی عرضه شوند، بدون شک شاهد کراس‌-پلی میان تمامی نسخه‌ها خواهیم بود. تام هندرسون همچنین گفت Battlefield 2021 دارای یک حالت رایگان خواهد بود که احتمالا بتل رویال است؛ مانند اتفاقی که پیش از این برای Call of Duty: Modern Warfare 2019 رخ داد. این بازی یک مد بتل رویال به نام وارزون دارد که علاقه‌مندان می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای به تجربه‌اش بپردازند. در ضمن، او اضافه کرد سیستم بتل پس هم در بازی وجود خواهد داشت.

الکترونیک آرتز و دایس تا به این لحظه واکنشی به ادعاهای تام هندرسون نداشته‌اند اما احتمال صحت داشتن گفته‌های او بسیار بالا است. اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیرعامل EA چندی پیش در یک کنفرانس اعلام کرد Battlefield 2021 از کاربران بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین در بخش چندنفره پشتیبانی می‌کند. این جمله را می‌توان حکم تاییدی بر حضور ۱۲۸ کاربر در یکی از مدها دانست. ویلسون همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون مد بتل رویال گفته بود در حال حاضر چیزی برای بیان ندارد. ارائه‌ی چنین جوابی باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی به وجود بیاید.

در انتها، تام هندرسون تاکید داشت گزارش‌های پیشین صحت داشته و Battlefield 2021 در دوران مدرن جریان دارد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments