کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins استودیوی یوبیسافت را ترک کرد
پایان هفده سال فعالیت
ژان گوسدون (Jean Guesdon) کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins پس از تقریبا دو دهه فعالیت در استودیوی یوبیسافت (Ubisoft)، این استودیو را ترک کرد.
بازی Assassin’s Creed Origins در سال 2017 برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، و در ادامه برای گوگل استیدا منتشر شد. این عنوان تغییرات زیادی را در مجموعهی Assassin’s Creed اعمال، و آن را وارد سبک RPG کرد. نظرات مختلفی در مورد این موضوع وجود دارد که آیا ورود بازی Assassin’s Creed به این سبک، کار درستی بود یا خیر.
استودیوی یوبیسافت در سالهای اخیر بارها با جدایی اعضای مهم از تیمش مواجه شد. ژان گوسدون هم جدیدترین فردی است که این استودیو را ترک میکند. ژان گوسدون با کارگردانی بازی Assassin’s Creed Origins و بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag شناخته میشود.
گوسدون در صفحهی Lindin خود، از ترک استودیوی یوبیسافت خبر داد. او در متنش از استودیوی یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) برای همهی سالهای حضورش، تشکر کرد. پس از اتمام کارگردانی بازی Assassin’s Creed Origins در سال 2018، پروفایل لینکدین او نشان میداد که او روی یک بازی معرفی نشده برای رایانههای شخصی، پلی استیشن 5، و ایکس باکس سریز S/X فعالیت میکند. منابعی به رسانهی Kotaku گفتهاند این عنوان، یک بازی همکاری محور بر اساس مکعبهای پیکسلی، همچون بازی Minecraft است.
استودیوی یوبیسافت در حال حاضر چندان شرایط خوبی ندارد. این استودیو چندی پیش از کارمندانش درخواست کرد تا به شرایط استودیو بهبود ببخشند. به تازگی پیش بازی Skull and Bones دوباره تاخیر خورد و بازی Project Q هم برای کاهش هزینهها، به طور کامل لغو شد. همچنین کمی پیش، چهل نفر از کارمندان یوبیسافت، به دلیل شرایط بد در این استودیو، دست به اعتصاب زدند.
استودیوی یوبیسافت هماکنون در حال ساخت بازی Assassin’s Creed Mirage است. اثری که یوبیسافت ادعا میکند مجموعهی Assassin’s Creed را به ریشههایش بازمیگرداند. همچنین کارگردان بازی Assassin’s Creed Mirage از تغییرات این بازی نسبت به نسخههای قبل، جزئیاتی را ارائه کرد. فراموش نکنید که حتما نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید