1%
  • 0/10

آیفون های سال 2022 از تصویربرداری با کیفیت 8K پشتیبانی خواهند کرد

تصویربرداری با کیفیت 8K در تمامی مدل‌ها به جز نسخه مینی

آیفون های سال 2022 از تصویربرداری با کیفیت 8K پشتیبانی خواهند کرد ۰ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ اخبار فناوری کپی لینک
سری آیفون های سال 2022

فعلا گوشی‌های سری آیفون 13 معرفی نشده‌اند، اما چندی پیش اخباری از سری آیفون های سال 2022 توسط تحلیلگر MacRumors منتشر و تایید شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد کیفیت دوربین گوشی‌های خود را افزایش دهد و از پروژه گوشی‌های نسخه مینی صرف نظر کند.

گفته می‌شود که در سال 2022 شرکت اپل دو دستگاه با نمایشگر 6.1 اینچی و دو دستگاه با نمایشگر 6.7 اینچی به بازار عرضه خواهد کرد، احتمالا این دو نسخه از این چهار دستگاه با قیمت مناسبی معرفی شوند و دو نسخه از این گجت با قیمت‌های یک دستگاه پرچمدار در دسترس کاربران قرار بگیرند و پرو و پرو مکس نام داشته باشند.

گفته می‌شود که در سال جاری یک دستگاه تحت عنوان آیفون 13 مینی با نمایشگر 5.4 اینچی به بازار عرضه خواهد شد و در سال آینده خبری از آیفونی با نمایشگر کوچک نخواهد بود. گوشی iPhone 12 Mini یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های شرکت اپل است، اما به دلیل کوچک بودن نمایشگر در سال 2020 و 2021 نتوانست به اندازه نسخه دیگری که به نمایشگر 6.1 اینچی مجهز شده است، فروش داشته باشد. در اوایل سال جاری با توجه به گزارش Nikkei Asia، کمپانی اپل تولید این دستگاه را کاهش داده و روی نسخه‌های دیگر تمرکز کرده است.

همانطور که در بالا اشاره کردیم در سال 2022 خبری از آیفون کوچک نیست و گفته می‌شود که دوربین‌های اصلی سری آیفون های سال 2022 از سنسور 48 مگاپیکسلی پشتیبانی خواهند کرد و می‌توانند با کیفیت 8K فیلم برداری کنند. به علاوه گفته می‌شود که در سال آینده یا سال 2023 کمپانی اپل، از فناوری اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین‌های پریسکوپی پشتیبانی خواهد کرد، ناگفته نماند که این احتمال نیز وجود دارد در صورت پیشرفت فناوری دوربین زیر نمایشگر از این تکنولوژی نیز در گوشی‌های اپل پشتیبانی شود. آیا به نظر شما اپل تولید گوشی‌های مینی خود را متوقف خواهد کرد؟ آیا پس از گذشت چند سال اپل از دوربین‌های 48 مگاپیکسلی در گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد؟




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments