1%
  • 0/10

اپل آیفون SE را احتمالا تا هفته آینده معرفی می‌کند

آیفون 12 مثل همیشه شهریور به بازار می‌آید

اپل آیفون SE را احتمالا تا هفته آینده معرفی می‌کند ۰ ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ موبایل کپی لینک
اپل آیفون SE

همانطور که پیش‌بینی شده بود احتمال می‌رود اپل آیفون SE  را طی چند روز آینده رونمایی کند و به نظر می‌رسد سایر گوشی‌های این برند نیز همانند سال‌های گذشته اواخر تابستان معرفی و راهی بازار شوند.

پیش از این گزارش شده بود که اپل با وجود مشکلاتی که در اثر شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، تصمیم دارد گوشی‌های آیفون را با تاخیر معرفی و عرضه‌ کند.

اگرچه معمولا این کمپانی بسیار محتاطانه عمل می‌کند و کمتر خبری درباره فعالیت و برنامه‌هایش به بیرون درز می‌کند، اما اکنون اپل قطعات محصولاتش را به خانه‌ی مهندسان و طراحانش ارسال می‌کند و جلسات مهم را به صورت آنلاین در خانه برگزار می‌کنند. بر این اساس برخی اطلاعات درباره‌ی گوشی‌های جدید این کمپانی لو رفته که حکایت از معرفی و عرضه‌ی محصولات در موعد مقرر شده، دارد. البته شایعاتی نیز منتشر شده مبنی بر اینکه فقط یک نسخه از گوشی‌ آیفون یعنی آیفون  12 Pro Maxاحتمالا با تاخیر به بازار عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که مدل‌های ارزان قیمت‌تر آیفون 12 خیلی زودتر به بازار عرضه می‌شوند زیرا ساختار دوربین در این گوشی‌ها ساده‌تر است.

در این گزارش آمده است كه به دلیل مشكلات ناشی از انتشار ویروس کرونا مانند محدودیت سفر و حمل بار، مدل آیفون 12 پرو مکس ۶.۷ اینچی با تاخیر کمی به بازار عرضه خواهد شد.

ظاهراً همین مشکلات بر روند تولید و تست تایید مهندسی تأثیر گذاشته و ساخت نسخه ۵.۴ اینچی و آیفون‌های ۶.۱ اینچی تا اواخر ماه جاری یا حداکثر یک ماه آینده نهایی می‌شوند و احتمالا تا ماه سپتامبر (شهریورماه) عرضه خواهند شد، اما آیفون 12 پرو مکس ۶.۷ اینچی تا ماه اکتبر (مهرماه) عرضه نمی‌شود. با توجه به این که انتظار می‌رفت عرضه‌ی آیفون با دو ماه تاخیر صورت بگیرد، اما فقط یک مدل این گوشی آن هم با یک ماه تاخیر راهی بازار می‌شود، خیلی هم برای اپل در شرایط کنونی بد نیست.

با همه‌ی اینها احتمال دیگری هم وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است اپل باتوجه به چگونگی عملکرد خود، عرضه محصولاتش را به تعویق بیاندازد که این موضوع ربطی به مشکل زنجیره‌ی تولید آیفون ندارد، بلکه همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا بر تقاضای گوشی‌های هوشمند در بازار تاثیر گذاشته و ممکن است این تاثیر تا زمان عرضه‌ی آیفون‌ها نیز تداوم یابد.

در مورد آیفون SE نیز انتظار می‌رود که این گوشی به زودی وارد بازار شود. در این گزارش به تاریخ اواسط آوریل (اواخر فروردین ماه) اشاره شده یعنی یک هفته تا عرضه‌ی این دستگاه باقی مانده، اما باز هم مشخص نیست که آیا اپل این گوشی‌ها را در این شرایط که مردم به مایحتاج اولیه‌ی زندگی‌شان فکر می‌کنند، عرضه کند. بر این اساس هنوز مشخص نیست که آیا اپل آیفون SE را تا یک هفته‌ی آينده عرضه خواهد کرد یا خیر.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments