1%
  • 0/10

مدت زمان مراسم گیمزکام 2023 مشخص شد

شب افتتاحیه گیمزکام امسال چند ساعت طول خواهد کشید؟

مدت زمان مراسم گیمزکام 2023 مشخص شد ۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ اخبار بازی کپی لینک
مدت زمان مراسم گیمزکام 2023

جف کیلی (Geoff Keighley) به تازگی تائيد کرده است که مدت زمان مراسم گیمزکام 2023 دو ساعت خواهد بود. این مراسم بیشتر روی نمایش تریلرهایی از بازی‌هایی که قبلا معرفی شده تمرکز دارد و تعداد عناوین کاملا جدید کمی در آن رونمایی خواهند شد.

پس از مدت‌ها انتظار یکی از مهم‌ترین و مورد انتظارترین مراسم‌های صنعت بازی‌های ویدئویی امشب برگزار می‌شود. مانند همیشه جف کیلی، تهیه‌کنندگی و مجری‌گری شب افتتاحیه این مراسم را بر عهده دارد. او پیش از این اعلام کرده بود که تمرکز این رویداد بیشتر روی نمایش تریلر از عناوینی است که قبلا از آن‌ها رونمایی شده و تعداد کمتری بازی جدید در آن معرفی می‌شوند. او حالا مدت زمان مراسم گیمزکام 2023 را نیز اعلام کرده است.

این طور که جف کیلی اخیرا در حساب کاربری توئیتر خود گفته، شب افتتاحیه مراسم گیمزکام 2023 دو ساعت طول خواهد کشید که البته احتمالا این زمان مربوط به نمایش اصلی است و قبل از آغاز مراسم نیز قرار است یک پیش‌نمایش طولانی در حدود ۳۰ دقیقه ببینیم. این مراسم در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

تا به الان حضور بازی‌های مطرحی مثل Assassin’s Creed Mirage، Alan Wake 2، ‌Black Myth: Wukong، Crimson Desert، Cyberpunk 20277: Phantom Liberty، Mortal Kombat 1، Lords of the Fallen، Sonic Superstars و Call of Duty: Modern Warfare 3 در مراسم گیمزکام 2023 تائید شده و قرار است شاهد نمایش تریلر جدیدی از آن‌ها باشیم. همچنین احتمال دارد شاهد معرفی نسخه جدید سری بازی‌های Tomb Raider نیز توسط استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) نیز باشیم. علاوه بر این امکان دارد که هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) و استودیوی او، کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) نیز در این رویداد حضور پیدا کرده و تریلر جدیدی را از بازی مورد انتظار Death Stranding 2 به بازیکنان ارائه دهند. در کنار این‌ها قرار است تا شاهد انتشار تریلری از نسخه جدید سری بازی‌های کلاسیک و خاطره‌انگیز Delta Force باشیم.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments