برگزیده
📣 پخش زنده زولا + مسابقات قتل عام و سلاح سرد
1%
  • 0/10

تماشا کنید: سریال Blue Eye Samurai برای فصل دوم تایید شد

انتقام ادامه دارد!

تماشا کنید: سریال Blue Eye Samurai برای فصل دوم تایید شد ۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲ تریلر (تلویزیون) کپی لینک

سرویس استریم نتفلیکس با انتشار یک ویدیو در کانال یوتیوب خود، ساخت فصل دوم سریال Blue Eye Samurai را تایید کرده است.

نتفلیکس (Netflix) اوایل نوامبر سال جاری میلادی یک سریال انیمیشنی جدید به نام Blue Eye Samurai را در دسترس مشترکان خود قرار داد. این اثر در قرن هفدهم و دوره ادوی ژاپن جریان داشته و درباره یک شمشیرزن چشم آبی است. او بدنبال چهار مرد سفید پوست می‌گردد که بطور غیرقانونی در ژاپن حضور دارند.

سریال سامورایی چشم آبی بواسطه جلوه‌های بصری خیره کننده و شخصیت‌های عمیقش تحسین منتقدان را برانگیخت و در وب سایت راتن تومیتوز نمره ۱۰۰ را دریافت کرده است. این اثر نه تنها در جلب توجه عموم مخاطبان موفق بود، بلکه مورد توجه هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، بازیساز مشهور ژاپنی هم قرار گرفت.

نتفلیکس اخیراً یک ویدیوی کوتاه را در کانال یوتیوب خود قرار داده است. این ویدیو صحنه‌های مختلفی از سریال را نشان داده و در همین حین، بخش‌های کوتاهی از نقدهای کارشناسان را به نمایش می‌گذارد. در ثانیه‌های پایانی هم عبارت Blue Eye Samurai 2 ظاهر می‌شود تا هیچ تردیدی درباره ساخت ادامه سریال وجود نداشته باشد.

جلوه‌های بصری خیره کننده و شخصیت‌های عمیق، تنها عواملی نبوده‌اند که در موفقیت سریال سامورایی چشم آبی نقش داشتند. با توجه به بازخوردها، می‌توان گفت سریال از لحاظ داستانسرایی عالی عمل کرده و لحظه‌ای مخاطب را به حال خود رها نمی‌کند. به بیان دقیقتر، تقریباً در هر لحظه از سریال شاهد اتفاقی هستیم که از لحاظ داستانی حائز اهمیت است.

مایکل گرین (Michael Green) و امبر نویزومی (Amber Noizumi)، خالقان سریال Blue Eye Samurai محسوب می‌شوند. آن‌ها در مصاحبه اخیر خود با رسانه Screen Rant اعلام کردند برنامه ریزی‌شان شامل روایت قصه در ۳ الی ۴ فصل می‌شود. آن‌ها همچنین تمایل دارند یک اسپین آف بر اساس سریال تولید کنند.

فصل دوم سریال سامورایی چشم آبی در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments