1%
  • 0/10

با زیرنویس فارسی تماشا کنید: تریلر فصل جدید سریال Wheel of Time منتشر شد

دارک وان بازمی‌گردد

با زیرنویس فارسی تماشا کنید: تریلر فصل جدید سریال Wheel of Time منتشر شد ۰ ۳۱ تیر ۱۴۰۲ تلویزیون (زیرنویس فارسی) کپی لینک

سرویس استریم آمازون پرایم (Amazon Prime) ساعاتی قبل تریلر فصل جدید سریال Wheel of Time را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

وقتی بحث داستان‌های فانتزی به میان می‌آید، ذهن‌ها سریعاً به سمت ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) می‌رود. این ژانر، آثار موفق دیگری را هم در خود جای داده که یکی از آن‌ها چرخ زمان (The Wheel of Time) است. از آنجایی که اثر رابرت جردن (Robert Jordan) توانست به محبوبیت بالایی دست یابد، پیش بینی می‌شد اقتباسش ساخته شود؛ اتفاقی که نهایتاً رخ داد. سونی پیکچرز تلویژن (Sony Pictures Television) با همکاری آمازون (Amazon Studios) سریال چرخ زمان را ساخته و اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر کردند. حالا هم طرفداران خود را برای تماشای فصل دوم آماده می‌کنند.

سریال چرخ زمان درباره موارین است که از اعضای یک گروه بسیار قدرتمند به نام آیز سدای محسوب می‌شود. او با کمک ساکنان روستا گروهی را تشکیل داده و سفری را برای یافتن اژدها آغاز می‌کند. طبق پیشگویی‌ها، دو سرنوشت کاملاً متفاوت پیش روی اژدها قرار دارد: باعث نابودی جهان می‌شود یا دارک وان را شکست داده و جلوی نابودی جهان را می‌گیرد. در ضمن، روزاموند پایک (Rosamund Pike) که دو فیلم مشهور Die Another Day و Gone Girl را در پرونده هنری خود دارد، ایفاگر نقش اصلی است.

سرویس استریم آمازون پرایم اخیراً تریلر فصل جدید سریال Wheel of Time را در کانال یوتیوب خود قرار داده است. این ویدیو بیش از ۲ دقیقه زمان داشته و نکات بسیار مهمی را در خود جای داده است. طبق آنچه در ثانیه‌های ابتدایی می‌بینیم، شخصیت‌های اصلی در انتهای فصل اول دارک وان را نابود نکردند، بلکه باعث آزادی‌اش شده‌اند. بدین ترتیب، موارین باید بخشی از تمرکز خود را روی محافظت از راند آلثور در برابر دارک وان قرار دهد.

تریلر فصل جدید سریال Wheel of Time تاکید دارد دارک وان تنها تهدیدی نیست که سر راه شخصیت‌های اصلی قرار می‌گیرد. آن‌ها باید خود را برای مقابله با امپراتوری سینچان هم آماده کنند. به این مورد باید لیاندرین را هم اضافه کرد که از اعضای آیز سدای محسوب می‌شود. او دیدگاه مثبتی نسبت به مردان نداشته و معتقد است آن‌ها نباید از توانایی برقراری ارتباط با وان پاور برخوردار باشند. در این میان، نباید از هیولاها غافل شد که برخی از آن‌ها در تریلر قابل مشاهده هستند.

فصل جدید سریال Wheel of Time از تاریخ ۱۰ شهریور (مصادف با ۱ سپتامبر) پخش خواهد شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments