-
0/10
انیمیشن Toy Story 6 میتواند پایان سه گانه بانی باشد
منتظر قسمت بعدی هم باشید

کارگردان داستان اسباب بازی ۵ قصد دارد که انیمیشن Toy Story 6 پایان بخش سه گانه شخصیت بانی باشد.
همانطور که احتمالا اطلاع دارید، موفقیت چشمگیر و بیچون و چرای انیمیشن Toy Story 5 در گیشه باعث شده تا بسیاری از هوادارها و تحلیلگرها از همین حالا ساخت قسمت ششم این مجموعه را تقریبا قطعی بدانند؛ موضوعی که اکنون با اظهارات جدید کارگردان فیلم نیز همراه شده است.
اندرو استنتون، کارگردان Toy Story 5، در گفتوگویی اعلام کرده که اگرچه قصد ندارد قسمتهای بیشتری از این مجموعه را کارگردانی کند، اما ایده مشخصی درباره مسیر احتمالی Toy Story 6 در ذهن دارد. او معتقد است همانطور که اندی یک سه گانه کامل و رضایتبخش داشت، بانی نیز باید فرصت تجربه چنین پایانی را پیدا کند.
همچنین، اندرو استنتون در ادامه صحبتهای خود توضیح داد که در جریان تولید کارتون Toy Story 5، ایدههای زیادی شکل گرفته که همگی حتی برای دو فیلم دیگر نیز کافی هستند. به گفته او، ادامه این مجموعه باید همچنان بر زندگی کودکان و تغییرات آن در طول زمان تمرکز داشته باشد.
داستان بانی در Toy Story 4 جان تازهای به این مجموعه بخشید، اما یکی از مهمترین تصمیمهای او کنار گذاشتن وودی بود؛ تصمیمی که بدون پرسش جدی درباره سرنوشت این شخصیت محبوب اتفاق افتاد. به همین دلیل بسیاری از طرفداران قدیمی هرگز نتوانستند به اندازه اندی با شخصیت بانی ارتباط برقرار کنند.
به همین خاطر، بسیاری از طرفداران بر این باور هستند که بهترین پایان برای انیمیشن داستان اسباب بازی ۶ (Toy Story 6) بازگشت اسباببازیها به اندی و سپس سپرده شدن آنها به فرزندان او است. این اتفاق میتواند داستانی را که سالها پیش با اندی آغاز شد، به شکلی احساسی و کامل به پایان برساند.

نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید