1%
  • 0/10

تبلیغ تلویزیونی The Last of Us 2 را از اینجا تماشا کنید | مملو از ترس و دلهره

کارگردان بازی از دلیل انتخاب سیاتل به عنوان یکی از لوکیشن‌ها می‌گوید

تبلیغ تلویزیونی The Last of Us 2 را از اینجا تماشا کنید | مملو از ترس و دلهره ۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ تریلر بازی کپی لینک

استودیوی ناتی داگ دقایقی پیش تبلیغ تلویزیونی The Last of Us 2 را از طریق توییتر به اشتراک گذاشت که تلاش الی برای برای زنده ماندن را نشان می‌دهد.

مدت زیادی از عرضه‌ی The Last of Us Remastered برای دارندگان پلی‌استیشن 4 نمی‌گذشت که تعدادی از کارمندان ناتی داگ ساخت The Last of Us 2 را آغاز کردند. در ابتدای کار قرار بود بخش چندنفره هم در بازی وجود داشته باشد اما نهایتا تصمیم گرفته شد تمامی منابع موجود را صرف گسترش بخش داستانی کنند. این گروه به مدت حدودا سه سال روی نسخه‌ی دوم The Last of Us کار کرد تا اینکه محتوای داستانی The Lost Legacy عرضه شد. پس از این اتفاق، دیگر اعضای استودیوی هم به گروه اصلی ملحق شدند تا عملا تمام استودیو به کار روی این بازی مورد انتظار مشغول شود. روند توسعه نهایتا در اوایل مه سال جاری میلادی به پایان رسید.

استودیوی ناتی داگ چندی پیش تبلیغ تلویزیونی The Last of Us 2 را از طریق حساب کاربری خود در توییتر به اشتراک گذاشت. مطابق انتظار، این ویدیو به هیچ وجه طولانی نبوده و تنها ۲۹ ثانیه زمان دارد. همچنین از گیم‌پلی ضبط نشده و یک ویدیوی کاملا سینماتیک است که در آن شاهد تقلای الی برای فرار از دست تعدادی از دشمنان و همچنین زامبی‌ها هستیم. در همین بین، صحنه‌هایی از گیتار زدن و آهنگ خواندن الی در کنار معشوقه‌اش را می‌بینیم که ترکیب بسیار جالبی را به وجود آورده است: ترکیب ترس، دلهره و صد البته عشق. به غیر از این‌ها، موارد جالب‌توجه دیگری در جدیدترین کلیپ تبلیغاتی این بازی اکشن و ماجراجویی دیده نمی‌شود.

نیل دراکمن (Neil Druckmann) کارگردان The Last of Us 2 چندی پیش مصاحبه‌ای را با وب سایت IGN انجام داد. او بخشی از صحبت‌های خود را به رویکردهای مورد استفاده‌ی ناتی داگ برای بازسازی سیاتل در قسمت دوم The Last of Us اختصاص داد. این بازیساز آمریکایی همچنین توضیحاتی را درباره‌ی دلیل انتخاب این شهر به عنوان یکی از لوکیشن‌های بازی ارائه کرد:

یکی از دلایل ما برای انتخاب سیاتل به عنوان یکی از لوکیشن‌های بازی، تنوع بالای موجود در آن است. می‌دانستیم که با چنین انتخابی مجبور می‌شویم زمان زیادی را صرف بازسازی شهر ‌کنیم.

تیم تولید زمان زیادی را به مطالعه‌ی معماری ساختمان‌های سیاتل و همچنین پوشش گیاهی که در آن منطقه از کشور رشد می‌کند اختصاص داد. آن‌ها موارد مختلف را اسکن کردند تا بازسازی آن‌ها در داخل بازی به بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن صورت بگیرد.

کارگردان The Last of Us 2 در ادامه‌ی صحبت‌های خود به بخش‌های مختلف سیاتل مانند مجرای فاضلاب اشاره کرد که به آن‌ها اجازه داد تا ترس و دلهره‌ی موجود در بازی را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهند:

استاکرها را در بازی داریم که به دیوار چسبیده هستند. گاهی اوقات مرده‌اند و هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد اما در باقی موارد زنده بوده و مستقیما به سمت شما حمله‌ور می‌شوند.

اگر اخبار مربوط به جدیدترین محصول ناتی داگ را دنبال کرده باشید، باید بدانید که شخصیت اصلی در جریان داستان با دو فرقه به نام‌های Washington Liberation Front و Seraphites مواجه خواهد شد. نیل دراکمن درباره‌ی آن‌ها گفت:

در ابتدا با Washington Liberation Front ملاقات می‌کنید که یک فرقه‌ی سکولار (دین ستیز) و نظامی است. سپس Seraphites سر راه شما قرار می‌گیرد که یک فرقه‌ی مذهبی است. آن‌ها تمامی تکنولوژی‌های دنیای قدیم را کنار گذاشته و همه چیز را از صفر ساختند. این دو فرقه و درگیری‌هایشان باعث به وجود آمدن چرخه‌ی خشونت شده است.

می‌خواستیم این دو فرقه از لحاظ ویژگی متفاوت از یکدیگر باشند. به همین دلیل، اعضای Washington Liberation Front تمامی تجهیزات نظامی را در اختیار داشته و در برخی موارد از تیربار و خودرو استفاده می‌کنند. موردی که باعث شده درگیری با Seraphites بسیار ترسناک و مخوف باشد، این است که اعضای آن از مخفی‌کاری استفاده می‌کنند.

در پایان، لازم به ذکر است که The Last of Us 2 در تاریخ ۳۰ خرداد (مصادف با ۱۹ ژوئن) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments