1%
  • 0/10

مبارزات Hellblade 2 به طور کامل در موشن کپچر ضبط شده است

تمامی مبارزات یک در مقابل یک خواهند بود

مبارزات Hellblade 2 به طور کامل در موشن کپچر ضبط شده است ۰ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
مبارزات Hellblade 2

به گفته استودیو نینجا تئوری، مبارزات Hellblade 2 و تمامی حرکات شخصیت سنوئا و دشمنان او به صورت کامل در موشن کپچر ضبط شده است.

اولین نسخه از بازی Hellblade به واسطه نمایش صادقانه خود از مشکلات روانی، داستان‌سرایی درگیرکننده و البته دستاورد تکنیکی درخشان خود با تحسین و استقبال فراوانی مواجه شد. با این حال مبارزات این بازی یکی از جوانبی بود که افراد زیادی به آن خرده گرفته و آن را مورد نقد قرار دادند. به همین دلیل اعضای سازنده در استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) وعده بهبودهای قابل ملاحظه‌ای را در بخش مبارزات دنباله آن یعنی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 داده است هر چند که استایل کلی مبارزات به مانند قبل مانده.

در مقاله‌ای که اخیرا از سوی نشریه Xbox Wire منتشر شده، جزئیات جدیدی در خصوص مبارزات Hellblade 2 و پیشرفت‌های آن ارائه شده. مهم‌ترین موضوع به این نکته اشاره دارد که مبارزات Hellblade 2 به صورت کامل در فرآیند موشن کپچر ضبط شده است که یعنی هر حرکتی از شخصیت اصلی یعنی سنوئا و دشمنانش در طول مبارزات بازی مشاهده می‌کنید به صورت کامل توسط بازیگران واقعی ضبط شده است.

دام متیو (Dom Matthews) مدیر استودیو در این باره توضیح داد: “چنان‌چه تمامی حرکات به مانند دویدن، بالا رفتن و مبارزه کردن در موشن کپچر ضبط شده به این دلیل است تا حسی به مانند واقعیت را منتقل کند. حسی که به صورت پیوسته و واقع‌گرایانه باشد. هدف کلیدی ما بدین ترتیب بود تا مبارزات نیز به مانند بخشی از تجربه بازی باشد.”

به‌علاوه، نینجا تئوری تصمیم گرفت تا مبارزات بازی در هر کدام از درگیری‌ها تنها با یک دشمن در واحد زمان تمرکز داشته باشد. بنوا میکون (Benoit Macon) مدیر بخش مبارزات در مصاحبه‌ای با وبسایت گیمزرادار اظهار داشت که “دلیل اینکه ما تصمیم گرفتیم مبارزات یک در مقابل یک باشد بدین شرح بود که می‌خواستیم شخصیت سنوئا در هر کدام از این درگیری‌ها به صورت کامل غوطه‌ور شود.”

میکون به طور جالبی به تاثیری که تیم سازنده از قسمت نبرد حرام‌زادگان (Battle of the Bastards) سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) پذیرفته اشاره کرد که چگونه این قسمت، منبع الهام در ابتدای مراحل ساخت مبارزت بازی محسوب می‌شود. “شخصیت جان اسنو در مرکز درگیری قرار داشته و به هر چیزی که به سمت او پرتاب می‌شود واکنش نشان می‌دهد. هنگامی که ما شروع به تولید فرآیند بازی و مبارزات آن کردیم، هدف جاه‌طلبانه ما این بود تا حس این درگیری را درون بازی همراه با کنترل کامل از سوی پلیر بازسازی کنیم.”

در خبر مرتبط استودیو نینجا تئوری این موضوع را مورد تایید قرار داد که عنوان مورد بحث تنها با گزینه 30 فریم بر ثانیه روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. زیرا تیم سازنده قصد داشت به حس سینمایی بیشتری در بازی دست پیدا کند. عنوان مذکور در تاریخ 21 می برابر روز سه‌شنبه 1 خرداد 1403 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments