مخاطبین Senua’s Saga: Hellblade 2 بازیهای کوتاهتر را ترجیح میدهند
تجربههای متمرکز کوتاهتر
به گفنه سازندگان در استودیو نینجا تئوری، مخاطبین Senua’s Saga: Hellblade 2 بازیهای کوتاهتر را به تجربههای 100 ساعته ترجیح میدهند.
مسلما بازی که میتواند ساعتهای طولانی مخاطب خود را سرگرم کند، ارزشی مشخص و انکارنشدنی دارد، مخصوصا اگر بخواهیم از منظر درآمدزایی به آن نگاه کنیم. با این حال با توجه به اینکه صنعت بازی در چند سال اخیر، بیشتر و بیشتر با چنین تجربههای طولانی مدتی اشباع شده، تعداد افرادی که خواستار بازیهای کوتاهتر هستند نیز افزایش یافته است. یکی از استودیوهایی که از این تغییر سلیقه مخاطبین آگاه بوده، استودیو نینجا تئوری بوده (Ninja Theory) که عنوان مورد انتظار آنها یعنی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 تا کمتر از دو ماه دیگر روانه بازار میشود.
این عنوان قرار است با قیمت 50 دلار و تنها به صورت دیجیتالی عرضه شده و تجربهای حدودا 7 الی 8 ساعته را ارائه دهد. به گفته مدیر استودیو نینجا تئوری یعنی آقای دام متیوز (Dom Matthews)، تعداد افراد قابل توجهی به ویژه در میان مخاطبین بازیهای استودیو نینجا تئوری وجود داشته که بازیهای کوتاهتر که تجربههای متمرکزی را منتقل میکنند را به عناوین 50 الی 100 ساعته ترجیح میدهند. به گفته متیوز، بخش زیادی از آن ناشی از رشد سریع صورت گرفته در توزیع دیجیتالی بازیها میشود.
“من فکر میکنم از زمانی که نشر دیجیتالی جایگاه خاص خود را پیدا کرده، سبب شده تا در صنعت بازی، جایگاهی برای بازیهایی با شکل و اندازههای متفاوتی باز شود که به عقیده من امر بسیار خوبی به شمار میرود. بنابراین من بسیار خوشحال میشوم که افراد بسیاری وجود دارند که از بازیهای کوتاهتر لذت میبرند. چیزی که بتوانند در یک روز جمعه، پای آن نشسته، هدفون خود را روی گوش گذاشته، چراغ را خاموش نمایند و غرق در تجربه بازی شوند که لزوما قرار نیست یک تجربه 50 یا 100 ساعته باشد و تنها به اندازهای که نیاز است طول خواهد میکشد. من یکی از این افراد هستم و از بازیهای کوتاهتر لذت میبرم.”
“به نظر من در این روزها مردم فشار زیادی را در زمینه زمان روی دوشهای خود احساس میکنند و فکر میکنم طرفداران ما و مخاطبین Senua’s Saga: Hellblade 2 از آنچه که پیرامون این موضوع از آنها شنیدهام از بازیهای کوتاهتر لذت میبرند. جایی که در آن هدف ما این بوده تا هر قدم از بازی ما و تجربه آن دارای معنی باشد. مخاطبینی وجود دارند که خواستار تجربههای متمرکز هستند.”
متیوز در ادامه صحبتهای خود به این موضوع اشاره کرد که پس از انتشار بازی، بیشترین چیزی که باعث میشود لبخند روی چهره او و دیگر اعضای استودیو شکل بگیرد، این بوده که مخاطبین پس از تجربه Senua’s Saga: Hellblade 2، با داستان آن ارتباط برقرار کرده و معتقد باشند تیم سازنده به شکلی ادامه سفر شخصیت سنوئا را ادامه داده که تجربهای ارزشمند و شایسته شخصیت سنوئا را در برابر مخاطبین قرار داده است.
عنوان مذکور در تاریخ 21 می برابر روز سهشنبه 1 خرداد 1403 برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و رایانههای شخصی منتشر میشود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید