1%
  • 0/10

یکی از سازندگان Sea of Thieves اقدام به ساخت بازی برای پیشنهاد ازدواج خود کرد

نوبت به ساخت بازی برای پیشنهاد ازدواج رسید

یکی از سازندگان Sea of Thieves اقدام به ساخت بازی برای پیشنهاد ازدواج خود کرد ۰ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
بازی برای پیشنهاد ازدواج

یکی اعضای سابق تیم توسعه دهنده بازی Sea of Thieves اقدام به ساخت بازی برای پیشنهاد ازدواج به نامزد خود کرد.

در قسمت جدید از مجموعه داستان‌های گیمر عاشق، اکنون نوبت به یک طراح بازی رسیده تجربه خود از مطرح نمودن پیشنهاد ازدواج به دوست دخترش را از طریق مدیوم‌ بازی‌های ویدئویی به اشتراک بگذارد. شخصی که پیش از این سابقه حضور در استودیو Rare و کار روی عنوان Sea of Thieves را داشته. این طراح بازی اقدام به ساخت یک بازی با طرح گرافیکی پیکسلی کرده و رویکردش، تمجید و تحسین کاربران در فضای آنلاین و اینترنت را به دنبال داشته است.

در اجتماع بازی‌های ویدئویی، نمونه‌های متعددی وجود دارد که گیمرها از طریقی که تاثیر گرفته از دنیای بازی‌های ویدئویی باشد به پارتنر خود درخواست ازدواج بدهند. این موضوع می‌تواند به ایجاد رویدادی درون بازی باشد و یا حتی استفاده از لباس مرتبط به بازی‌ها برای نمایش عشق و محبت یک شخص به معشوقه خود باشد و بدین ترتیب گیمرها راهکارهای خلاقانه‌ای برای ارائه پیشنهاد خود ابداع کرده‌اند. حال آن که در آخرین نمونه صورت گرفته، یک بازساز اقدام به ساخت بازی برای پیشنهاد ازدواج خود کرده است.

آرون نیلسون (Aaron Nielsen) یکی سازندگان سابق بازی Sea of Thieves در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق اعلام داشت که پیشنهاد ازدواج خود به معشوقه‌اش را از طریق ساخت یک بازی پیکسل آرت مطرح کرده است. به گفته نیلسون، این بازی “نامه عاشقانه” نام داشته که روی کنسول دستی Playdate ساخته شده و که در آن پلیر باید در یک بازه زمانی محدود و با استفاده از دستگیره منحصر به فرد این کنسول دستی آرکید، اقدام به قرار دادن حروفی کنار یکدیگر کند. پس از انجام این کار، بازی پیامی را با مضمون “با من ازدواج می‌کنید؟” در برابر مخاطب خود قرار می‌دهد که پلیر می‌تواند گزینه بله یا خیر را انتخاب کند.

در حالی که نامزد نیلسون گزینه بله را انتخاب کرده، برای توضیح بیشتر، نیلسون به این موضوع نیز اشاره داشت که انتخاب گزینه خیر بازی را در یک چرخه قرار می‌دهد که طی آن پیام “آیا مطمئن هستید؟” نمایش و تکرار می‌شود. نیلسون همچنین توضیح داد که برای ساخت این بازی از ادیتور Pulp استفاده کرده و به دلیل نداشتن تجربه کافی در زمینه کدنویسی، بسیاری مراحل ساخت را با کمک افراد مختلف در کامیونیتی آنلاین به اتمام رسانده است. ساخت بازی حدود 6 ماه به طول انجامیده اما واکنش پارتنرش ارزش آن را داشته است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments