1%
  • 0/10

کارگردان بخش چندنفره Halo Infinite از استودیوی ۳۴۳ اینداستریز جدا شد

دلیل جدایی مشخص نیست

کارگردان بخش چندنفره Halo Infinite از استودیوی ۳۴۳ اینداستریز جدا شد ۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ اخبار بازی کپی لینک
کارگردان بخش چندنفره Halo Infinite

اندرو ویتس، کارگردان بخش چندنفره Halo Infinite چندی پیش در صفحه‌ی شخصی خود در لیندکین رسما اعلام کرد که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را برای همیشه ترک می‌کند.

چند ماهی از انتشار جدیدترین بازی سری پرطرفدار هیلو تحت عنوان هیلو اینفینیت می‌گذرد. اثری که در زمان عرضه به لطف گیم‌پلی هیجان‌انگیز خود حسابی با استقبال خوب بازیکنان روبه‌رو شد و بازخوردهای مثبتی را از سوی اغلب منتقدها دریافت کرد. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، برخلاف عناوین قبلی مجموعه، بخش چندنفره‌ی آنلاین به طور رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته که این امر در محبوبیت بازی به شدت تاثیرگذار بوده و روزانه میلیون‌ها گیمر را به خود سرگرم می‌کند.

در این میان، ساعاتی پیش اندرو ویتس، سرپرست تیم و کارگردان بخش چندنفره Halo Infinite در پیامی رسما اعلام کرد که برای همیشه استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را ترک کرده است. او جزئیات زیادی از این تصمیم ناگهانی خود ارائه نکرده، اما آن‌طور که به نظر می‌رسد، ویتس بعد از استراحت کوتاه مدت، دوباره به عرصه‌ی بازی‌سازی بازمی‌گردد. این کارگردان خوش‌ذوق ضمن تشکر از حمایت بازیکنان، خاطرنشان کرد که برای پروژه‌های بعدی خود هیجان‌زده است.

اندرو ویتس در این زمینه می‌گوید:

امروز آخرین روز کاری من در ۳۴۳ اینداستریز بود. برای من افتخار بزرگی بود که در طول سال‌های اخیر تیم طراحی بخش چندنفره را رهبری و هدایت کنم. از همه طرفداران سری هیلو به خاطر بازخوردها و حمایت‌های مستمرشان صمیمانه تشکر می‌کنم. ما این بازی را برای شما ساختیم. من قصد دارم که مدتی استراحت کنم، اما حسابی هیجان‌زده هستم که بعد از آن چه خواهد شد!

در وهله‌ی اول، شاید به نظر برسد که جدایی اندرو ویتس از تیم سازنده هیلو اینفینیت تاثیر چندانی در کلیات بازی نمی‌گذارد. با این حال، باید دقت داشته باشید که اثر مزبور یک بازی سرویس محور بوده که توسعه‌دهندگان برای سالیان سال از آن پشتیبانی می‌کنند. از این رو، هنوز کار استودیوی ۳۴۳ اینداستریز با بازی به پایان نرسیده و به مرور محتوای جدیدی برای آن عرضه خواهد شد. بدین ترتیب، ممکن است که جدایی اندرو ویتس در روند ساخت بسته‌های گسترش‌دهنده و فصل‌های بازی تاثیر منفی بگذارد.

از طرفی، اندرو ویتس هنوز از برنامه‌ی خود برای پروژه‌های بعدی سخن نگفته و مشخص نیست که او بعدها در یکی از استودیوهای زیرمجموعه‌ی مایکروسافت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و یا به یک استودیوی شخص ثالث دیگر ملحق خواهد شد. همچنین، ممکن است که او استودیوی شخصی خود را تاسیس کند. در هر حال، هنوز نمی‌توان با قاطعیت در رابطه با کارهای آتی این کارگردان اظهار نظر کرد.

در همین حین، بهتر است اشاره کنم که چندی پیش استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در پیامی از تاریخ شروغ فصل دوم هیلو اینفینیت پرده برداشت. به گفته‌ی تیم سازنده، این فصل تحت عنوان گرگ‌های تنها (Lone Wolves) در روز سیزدهم اردیبهشت سال ۱۴۰۱‌ (مصادف با سوم ماه می سال جاری میلادی) برای کنسول‌های ایکس‌باکس و همچنین پلتفرم رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد. برخلاف انتظارها، حالت کوآپ بخش کمپین با شروع این فصل در دسترس قرار نمی‌گیرد و بازیکنان در اواسط فصل دوم این حالت را در قالب یک به‌روزرسانی دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است که بازی هیلو انیفینیت در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس و همچنین پلتفرم رایانه‌ی شخصی در دسترس قرار دارد. دقت داشته باشید که بخش آنلاین این عنوان کاملا رایگان بوده و برای تجربه‌ی بخش آفلاین و داستانی باید آن را به طور جداگانه خریداری کنید. خبر خوب برای مشترکین ایکس‌باکس گیم پس این است که هم اکنون به رایگان می‌توانند بخش کمپین بازی را از طریق سرویس مزبور تجربه کنند.

در صورتی که اطلاعات چندان زیادی در خصوص بازی ندارید و یا در خرید آن مردد هستید، پیشنهاد می‌کنم که نقد و بررسی بازی Halo Infinite در رسانه سرگرمی را مطالعه کنید. خلاصه و جمع‌بندی این بررسی به شرح زیر است:

بازی هیلو اینفینیت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند یک قدم رو به جلو، برای این سری باشد؛ پیشرفت‌های بخش داستانی در کنار تغییرات اساسی که در روند گیم‌پلی بازی به وجود آمده، کاملا مخاطب را متوجه این جهش می‌کند؛ این که هیلو اینفینیت، یک بازی کامل است؛ اثری که در کنار بخش داستانی حماسی و هیجان‌انگیز، از یک بخش چندنفره‌ی دلچسب و دوست‌داشتنی بهره می‌برد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با جدایی کارگردان بخش چندنفره آنلاین Halo Infinite از تیم توسعه‌دهنده بازی چیست؟ به نظر شما، آیا این اتفاق در نحوه‌ی پشتیبانی سازندگان از بخش مولتی‌پلیر و روند محتوای جدید بازی تاثیرگذار خواهد بود؟ فراموش نکنید که نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه سرگرمی به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments