الکترونیک آرتز بازیهای سرویس محور بیشتری میسازد
فاصلهگیری از عناوین تکنفره
شرکت الکترونیک آرتز به تازگی در پیامی اعلام کرده که از این پس بازی های سرویس محور بیشتری ساخته خواهد شد.
در حالی که شماری از بازیکنها علاقه زیادی به عناوین تکنفره و داستان محور دارند، اما گزارشها نشان میدهد عملکرد و درآمد حاصل از عناوین سرویس محور به خاطر طول عمر زیاد، بیشتر بوده و به همین خاطر، بدیهی است که بازیسازها و شرکتهای ناشر روی توسعه آثار چندنفره و آنلاین تمرکز کنند.
در این میان، شرکت الکترونیک آرتز تا به امروز تعادل مناسبی میان ساخت بازی های تکنفره و سرویس محور ایجاد کرده و در طول سالهای اخیر آثار متنوعی از سوی این ناشر روانه بازار شده است. با این حال، به نظر میرسد که این رویکرد تا حدودی تغییر کرده و آنها از این پس بازیهای سرویس محور بیشتری خلق میکنند.
الکترونیک آرتز مدعی است که با توجه به بررسیهای صورت گرفته، بازیکنها تمایل بیشتری به تجربه بازیهای سرویس محور دارند و در حال حاضر جامعه این عناوین بسیار عظیم است. بر این اساس، این کمپانی در تلاش است تا خواسته طرفدارهای خود را به نحو احسن برآورده کند.
دقت داشته باشید که الکترونیک آرتز هم اکنون بازیهای سرویس محور زیادی در اختیار دارد. برای مثال، بازی ایپکس لجندز یکی از محبوبترین آثار بتل رویال حال حاضر به شمار میرود که در پی پشتیبانیهای مداوم ریسپاون اینترتینمنت و ارائه محتواهای جدید و متنوع، روز به روز جامعه آن گسترش پیدا میکند.
البته، ناگفته نماند که در کنار توسعه بازیهای سرویس محور، این ناشر همچنان به ساخت عناوین داستان محور و تکنفره ادامه میدهد. در واقع، بازی جدید سری استارز وارز جدای روند توسعه خود را در ریسپاون اینترتینمنت پشت سر میگذارد. از دیگر آثار داستانی این کمپانی میتوان به مس افکت و دراگون ایج اشاره کرد.
با همه اینها، ذکر این نکته مهم است به دنبال تعدیل نیرو و اخراج ۵ درصد از اعضای الکترونیک آرتز، ظاهرا روند ساخت تعدادی از پروژههای این شرکت به کلی لغو شده است. یکی از این بازیها، اثر جدید جنگ ستارگان بر اساس مندلورین بود که EA با وجود درخواستهای هوادارها، توسعه آن را متوقف کرده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید