کارگردان سری Dragon Age از یوبی‌سافت استعفا داد

Mike Laidlaw بعد از ۱۳ ماه کار از این شرکت خارج شد

کارگردان سری Dragon Age

مایک لیدلا، طراح و کارگردان سری Dragon Age که سال گذشته به یوبی‌سافت برای توسعه‌ی بازی Gods and Monsters پیوسته بود، از این شرکت خارج شد.

بسیاری با بازی‌های شرکت BioWare خاطره دارند. از عناوین مهم این استودیو می‌توان به Dragon Age و Mass Effect اشاره کرد که هر کدام در زمان انتشار خود، آثار بسیار بزرگی محسوب می‌شدند. مایک لیدلا یکی از افراد کلیدی در ساخت و پیشرفت بازی Dragon Age بود که به مدت ۱۴ سال در EA کار می‌کرد. او در سال ۲۰۰۹ در روند ساخت اولین قسمت از بازی Dragon Age به عنوان طراح کار کرده بود ولی در قسمت‌های بعدی، به عنوان کارگردان سری Dragon Age انتخاب شده بود.

این بازیساز برای خلق و توسعه‌ی یک عنوان جدید، در دسامبر سال ۲۰۱۳ میلادی به یوبی‌سافت پیوست. این عنوان بعد‌ها در E3 سال ۲۰۱۹ با نام Gods and Monsters معرفی شد و حالا مایک لیدلا بعد از ۱۳ ماه کار از این استودیو خارج شد. او در این باره در صفحات اجتماعی خود نوشت:

من می‌خواهم از تمام افراد پراستعداد استودیوی Ubisoft Quebec City بابت تمام لحظاتی که در آنجا داشتم، تشکر کنم و برای آن‌ها در ساخت و توسعه‌ی بازی Gods and Monsters آرزوی موفقیت دارم. هنوز تصمیم قطعی برای حرکت بعدی خودم نگرفتم و باید در این مورد مدتی مشورت کنم. در حال حاضر من شانس این را پیدا کردم که مدتی به خودم استراحت بدهم و زبان فرانسه یاد بگیرم.

Gods & Monsters یکی از بازی‌های در دست توسعه‌ی استودیوی Ubisoft Quebec City است و سازندگان آن، این عنوان را با نام بزرگ‌ترین بازی جهان آزاد شرح داده‌اند. از طرفی وضعیت یوبی‌سافت در سال‌های اخیر تعریف چندانی ندارد؛ زیرا این استودیو به دلیل عملکرد ضعیف بازی Ghost Recon Breakpoint و The Division 2 از نظر مالی ضررهایی را محتمل شده است. حال مشخص نیست که مایک لیدلا دقیقا به چه دلیل از یوبیسافت خارج شدهِ؛ شاید هم این اتفاق، فقط یک تصمیم شخصی بوده است.


guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بالا