توسعهدهندهی Crash Bandicoot 4 از جزئیات این بازی میگوید
استایل بازی از حالت اولد اسکول فرنچایز Crash خارج میشود
یکی از اعضای تیم سازندهی بازی Crash Bandicoot 4 از جزئیات این عنوان مورد انتطار میگوید.
همانطور که میدانید اخیرا شرکت اکتیویژن از بازی جدید Crash Bandicoot 4 رونمایی کرد. این عنوان بر اساس فرنچایز دوستداشتنی Crash ساخته شده و استودیوی بازیسازی تویز فور باب (Toys for Bob) وظیفهی توسعهی آن را برعهده دارد. داستان بازی ظاهرا پیرامون ماسکی عجیب و غریب است که به کاراکتر Crash قدرت سفر در زمان را میدهد و برای کاربران ماجراهای هیجانانگیزی را رقم میزند. اینطور که بهنظر میرسد، بازی Crash Bandicoot 4 در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۹۹ (مصادف با ۹ اکتبر ۲۰۲۰) برای ایکسباکس وان و پلیاستیشن 4 عرضه میشود. انتظار میرود این عنوان برای پلتفرم نینتندو سوییچ هم عرضه شود.
لو استودت، یکی از توسعهدهندگان استودیوی تویز فور باب، بهتازگی مصاحبهای با گیماسپات انجام داده و طی آن در مورد ظاهر هنری، مکانیکهای جدید گیمپلی و کاراکترهای جدید این بازی توضیح داده است. طبق گفتهی او، کاربران میتوانند در قالب شخصیت Crash و Coco بازی کنند. همچنین استودت در مورد احتمال قابل بازی بودن کاراکتر Neo Cortex هم صحبت کرده تا بازیکنان از زاویهی متفاوتی داستان بازی را تجربه کنند.
ساخت چنین بازیای برای تیم ما، رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد؛ آنها طرفدار این فرنچایز هستند حتی پیش از این که ما به سراغ آن برویم چرا که Crash Bandicoot بخش قابل توجهی از تاریخ انیمیشن محسوب میشود. این پروژه برای ما یک کار جالب بوده که از تکنیکهای انیمیشن در آن استفاده شده است؛ با این هدف که به انیمیشنهای قدیمی Crash و به بازیهای اصلی و مرجع نگاهی بیاندازیم. در نهایت برای عملی شدن تکنیکها، عملی شدن یک انیمیشن هیجانانگیز و مدل کاراکترها، استودیوی ما درحال انجام یک کار شگفتانگیز است.
لو استودت در ادامهی مصاحبهی اخیر خود میگوید با توجه به توسعهی کنسولهای بازی و انتشار Crash Bandicoot 4 برای پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان، این بازی قرار است از لحاظ کیفیت و گرافیک از حالت قدیمیتر خود فاصله بگیرد و تجربهی جذابی را در اختیار بازیکنان قرار دهد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید