فضای Cyberpunk 2 تصویر صحیحتری از آمریکا را به نمایش میگذارد
توجه به جزئیات بیشتر در نسخه دنباله
به گفته تیم سازنده در استودیو سیدی پراجکت رد، فضای Cyberpunk 2 تصویر درستتری از زندگی آمریکایی را به نمایش خواهد گذاشت.
تولید نسخه دنباله بازی Cyberpunk 2077 تحت عنوان پروژه اوریون (Orion) توسط بخش آمریکای شمالی استودیو سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) دنبال میشود که شعبههایی در شهر بوستون و ونکوور دارد. در جریان اپیزود جدید پادکست این استودیو تحت عنوان AnsweRED، دن هرنبرگ (Dan Hernberg) تهیهکننده اجرایی این استودیو اظهار داشت که تولید نسخه دنباله عنوان مورد بحث در آمریکا یک تصمیم مناسب است.
“به نظر من، سایبرپانک یک داستان منحصر به فرد آمریکایی است. اثری که انرژی پانک فراوانی را در خود دارد و توسط یک نویسنده آمریکایی نیز نوشته شده است. بنابراین تصمیم درستی به نظر میرسد که ساخت آن نیز در آمریکا صورت بگیرد.”
پس از آن کارگردان بازی به نام پاول ساسکو (Paweł Sasko) با ارائه مثالی توضیح داد که Cyberpunk 2077 به اندازه کافی حس و حال آمریکایی را منتقل نمیکرده است. به گفته ساسکو، درپوش دریچههای فاضلاب طراحی شده درون بازی به مانند مواردی است که در اروپا مورد استفاده قرار میگیرند و با موارد آمریکایی آن متفاوت هستند.
“به مانند درپوش دریچههای فاضلاب که در طول جاده پخش هستند، این طور نیست؟ پستی در وبسایت ردیت به اشتراک گذاشته شده بود که شخصی اظهار داشت این باگ در بازی وجود داشته که موجب اختلال در تجربه غوطهورکننده آن میشود. این باگ به درپوش دریچههای فاضلاب ارتباط داشت که مانند آن را در اروپا و بخصوص در آلمان در پیادهروها مشاهده میکنید.”
ساسکو در ادامه به شیرهای آتش نشانی و جایگاه قرارگیری آنها در خیابان، چراغهای خیابان و سطلهای زباله اشاره داشت که همگی آنها در شهرهای آمریکایی به چه شکل قرار داشته و چنین مواردی چندان در اروپا دیده نشده و یا نحوه قرارگیری آنها متفاوت است. به عقیده ساسکو این مثالها اگرچه تجربه غوطهور شدن در تجربه بازی را خراب نمیکند اما مشخص است که توسط افراد آمریکایی ساخته نشده است. به همین دلیل فضای Cyberpunk 2 تصویر دقیقتری از این جزئیات را منعکس خواهد کرد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید