سیدی پراجکت به شایعات تاخیر بازی Cyberpunk 2077 واکنش نشان داد
سیدی پراجکت رد: چیزی را پنهان نمیکنیم
بعد از صحبتهای کوری بارلوگ در دفاع از تاخیر بازی Cyberpunk 2077، سیدی پراجکت رد به شایعات به وجود آمده در این رابطه واکنش نشان داد.
قطعا همهی شما از تاخیرهای پیش آمده برای بازیها در یک ماه گذشته با خبر هستید. Cyberpunk 2077 آخرین عنوان در دست ساخت استودیوی سیدی پراجکت رد است که به یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰ تبدیل شده و بسیاری برای انتشار آن لحظه شماری میکنند. همانطور که میدانید، این اثر به مدت چهار ماه تاخیر خورد که باعث ایجاد نارضایتیهایی بین طرفداران آن شد.
سیدی پراجکت رد دلیل تاخیر را رفع باگها و پولیش بهتر بازی بیان کرد. در حالی که یک کارشناس لهستانی گفت که علت اصلی تاخیر بازی Cyberpunk 2077، عملکرد ضعیف کنسولهای نسل حاضر است. بعد انتشار این اخبار، گمانه زنیهای بسیار زیادی به وجود آمد.
کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War در پی اعتراضات و ناراحتیهای طرفداران از تاخیرهای اخیر،ی مخصوصا Cyberpunk 2077، متنی را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد که در آن علت اصلی تاخیرها را بازگو میکند. بارلوگ گفت که توسعهی یک بازی همیشه در جهت پیشبینیهای سازندگانش پیش نمیرود و از نظر او این تاخیرها شرم آور نیستند.
حال طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077 در پستی در فروم این بازی حرفهای کوری بارلوگ را تایید کرد و به شایعات به وجود آمده واکنش نشان داد. او در پست گفت:
گوری بارلوگ حقیقت را گفت. مطمئنا ما بازی را برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و ویندو بهینه میکنیم، زیرا این آخرین مرحلهی توسعه است که ما باید آن را انجام دهیم. یک بازی به دلیل تغییراتی که مدام روی آن انجام میشود، بهینه نخواهد بود. بنابراین بازی را همچنان ناقص و ناتمام میگذارد. حرفهای سادهای مانند، علت تاخیر این بازی به دلیل X است، شاید شایعات خوبی باشند ولی حقیقتی در این حرفها وجود ندارد. همیشه دلیلهای بسیار زیادی برای تاخیر وجود دارد و من از طرف خودم میگویم که فیکس کردن باگها و پولیش کردن بازی در اولیت تیم است. ما چیزی را پنهان نمیکنیم، فقط کار میکنیم تا بازی بهتری بسازیم.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور سال ۱۳۹۹ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، گوگل استادیا و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید