1%
  • 0/10

قیمت نینتندو سوییچ 2 احتمالاً کمتر از رقبای نسل نهمی‌اش خواهد بود

نینتندو پا جای مایکروسافت و سونی می‌گذارد

قیمت نینتندو سوییچ 2 احتمالاً کمتر از رقبای نسل نهمی‌اش خواهد بود ۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۲ سخت‌افزار (گیم) کپی لینک
قیمت نینتندو سوییچ 2

یکی از افشاگران صنعت ویدیو گیم مدعی شده قیمت نینتندو سوییچ 2 (Nintendo Switch 2) کمتر از ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 خواهد بود.

نینتندو سوییچ حدوداً ۷ سال پیش عرضه شد و با وجود آغاز نسل نهم، سازنده آن هنوز کنسول جدیدش را رونمایی نکرده است. البته طی ماه‌های گذشته شایعه‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شده که تایید دارند نینتندو مشغول کار روی نسل جدید کنسولش بوده اما بنا به دلایلی نمی‌خواهد درباره‌اش صحبت کند. طبق اطلاعات غیررسمی، نینتندو سوییچ 2 از فرمت جدید کارتریج‌ها بهره برده و همچنین حافظه بزرگتری را شامل می‌شود. به هر حال، بازی‌های امروزی حجیم‌تر شده‌اند. در ضمن، می‌توان انتظار داشت مدل جدید صفحه نمایشگر بزرگتری داشته باشد.

SoldierDelta یک افشاگر ویدیو گیم بوده و اخیراً قسمت نینتندو سوییچ 2 را فاش کرده است. طبق اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته، نسل جدید کنسول‌های نینتندو در دو مدل استاندارد و دیجیتالی عرضه می‌شود؛ مانند همان کاری که مایکروسافت و سونی انجام داده‌اند. مدل استاندارد ۴۴۹ دلار و مدل دیجیتال ۳۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. اگر قیمت‌های مطرح شده حقیقت داشته باشد، می‌توان گفت کنسول پرچمدار نینتندو کمتر از رقبای نسل نهمی‌اش قیمت دارد.

جزئیاتی که SoldierDelta فاش کرده، به همین موارد خلاصه نمی‌شود. او مدعی شده نینتندو می‌خواهد کنسول‌های جدیدش را در ۲۴ سپتامبر سال آینده میلادی (مصادف با ۳ مهر سال ۱۴۰۳) به بازارهای جهانی برسد. SoldierDelta همچنین گفت اگر عرضه کنسول به هر دلیلی در سپتامبر رخ ندهد، شرکت ژاپنی آن را به نوامبر (مصادف با ۱۱ آبان الی ۱۰ مهر) موکول می‌کند. در ضمن، نخستین باری نیست که یک افشاگر به انتشار نینتندو سوییچ 2 در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی اشاره دارد.

SoldierDelta را می‌توان یک افشاگر قابل اعتماد در نظر گرفت. او همان فردی است که اطلاعات و اسکرین شات‌های Rise of the Ronin را لو داده بود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments