1%
  • 0/10

انتشار وارزون موبایل با تاخیر چند ماهه مواجه شد

امسال منتظرش نباشید!

انتشار وارزون موبایل با تاخیر چند ماهه مواجه شد ۰ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ اخبار بازی کپی لینک
انتشار وارزون موبایل

شرکت اکتیویژن با انتشار یک بیانیه رسمی در وبسایت خود اعلام کرده انتشار وارزون موبایل (Call of Duty: Warzone Mobile) به تعویق افتاده است.

اکتیویژن Call of Duty: Mobile را اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی بصورت رایگان عرضه کرد. این بازی که مدهای چندنفره مانند Team Deathmatch را در خود دارد، از همان ابتدا مورد استقبال زیاد کاربران قرار گرفت و در مدت یک سال به رکورد ۲۴۰ میلیون دانلود رسید. استقبال کاربران تنها به تعداد دانلودها خلاصه نشده و کالاف دیوتی موبایل توانسته سود بسیار زیادی را روانه جیب سازندگان خود کند. با وجود چنین موفقیت‌‎هایی، ناشر آمریکایی و شرکایش مشغول ساخت یک عنوان موبایلی دیگر هستند.

جدیدترین بازی موبایلی کالاف دیوتی (Call of Duty) اواسط سال گذشته میلادی رونمایی شد. عنوان مزبور Call of Duty: Warzone Mobile نام داشته و طی ماه‌های گذشته بصورت محدود در برخی کشورها مانند استرالیا و سوئد عرضه شد تا توسعه دهندگان بتوانند مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و برطرف کنند. در ضمن، پیش بینی شده بود کالاف دیوتی وارزون موبایل طی هفته‌های آینده در دسترس کاربران تمام کشورهای جهان قرار بگیرد.

اکتیویژن با انتشار یک بیانیه رسمی از تاخیر در انتشار وارزون موبایل خبر داده است. ناشر آمریکایی در متن اشاره‌ای به تاریخ عرضه اولیه نداشته و تنها گفته این بازی در تاریخ نامشخصی از بهار سال ۲۰۲۴ میلادی (۱ فروردین الی ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) در دسترس همه قرار خواهد گرفت. اطلاعاتی که اکتیویژن در بیانیه قرار داده، به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود. ناشر آمریکایی گفته به مناسبت ثبت نام بیش از ۴۵ میلیون کاربر برای Call of Duty: Warzone Mobile، تصمیم گرفته شد نقشه Rebirth Island از همان ابتدا در بازی قرار داده شود.

نقشه Rebirth Island که در کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار می‌گیرد، بطور اختصاصی برای این بازی طراحی شده و المان‌های بتل رویال و چندنفره را در خود جای داده تا بتواند تجربه‌ای سرشار از هیجان را برای کاربران موبایل رقم بزند. پیش از این، قرار گرفتن نقشه Verdansk در وارزون موبایل تایید شده بود.

پس از اینکه Call of Duty: Warzone Mobile بصورت رسمی برای همه منتشر شد، کالاف دیوتی موبایل از دسترس خارج می‌شود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments