1%
  • 0/10

پلی لیست بازی Modern Warfare 2 میزبان حالت‌های محبوب قدیمی خواهد بود

حالت‌های Gun Game و Gunfight

پلی لیست بازی Modern Warfare 2 میزبان حالت‌های محبوب قدیمی خواهد بود ۱ ۲۲ دی ۱۴۰۱ اخبار بازی کپی لینک
پلی لیست بازی Modern Warfare 2 میزبان حالت‌های محبوب قدیمی خواهد بود

یک دیتاماینر از احتمال اضافه شدن حالت‌های Gun Game و Gunfight به پلی لیست بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 خبر می‌دهد.

بازی‌های Call of Duty معمولا بدون حضور برخی‌ از مادهای محبوب عرضه می‌شوند. سپس طی به‌روزرسانی‌های متعدد و فصلی، حالت‌های مختلف را به بازی اضافه می‌کنند. بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هم از این قاعده جدا نیست. یک سری حالت‌های جدید پس از عرضه به پلی لیست بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اضافه شد و حالت‌های بیشتری هم در راه هستند.

چندی پیش، دیتاماینر BKTOOR5 آیکون‌هایی مربوط به حالت‌های Cranked و Plunder را در فایل‌های بازی پیدا کرد. هنوز هیچ‌کدام از این حالت‌ها به طور رسمی معرفی نشده‌اند، اما حضور این آیکون‌ها تایید می‌کند که این مادها برای بازی Modern Warfare 2 در نظر گرفته‌ شده‌اند. حالا دوباره آیکون‌های جدیدی توسط BKTOOR5 استخراج شده که از حالت‌های بیشتر برای بازی Call of Duty: Moder Warfare 2 خبر می‌دهد.

حالت‌های Gun Game و Gunfight در پلی لیست بازی Modern Warfare 2

به‌نظر می‌رسد این آیکون‌ها به حالت‌های محبوب Gunfight و Gun Game مربوط هستند که احتمالا در به‌روزرسانی‌های آینده به بازی Modern Warfare 2 اضافه می‌شود. حالت Gun Game اولین بار در بازی Call of Duty: Black Ops ظاهر شد و به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. حالت کلی این ماد ساده است: همه‌ی بازیکنان بازی را با یک اسلحه‌ یکسان شروع می‌‌کنند. پس از هر کیل، اسلحه عوض می‌شود. اولین بازیکنی که بتواند با همه‌ی اسلحه‌ها کیل بگیرد، برنده است. اما حالت Gunfight جنبه‌ی رقابتی بیشتری دارد و بازیکنان را در گروه‌های 2 به 2 یا 3 به 3 برای مبارزه‌ در مقابل هم قرار می‌دهد.

حالت Gunfight اولین بار در بازی Modern Warfare 2019 به این سری اضافه شد. با توجه به محبوبیت بالای آن در سال‌های گذشته، انتظار می‌رفت در پلی لیست بازی Modern Warfare 2 هم شاهد این حالت باشیم. متاسفانه چنین نبود ولی این لیک می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران حالت Gunfight باشد.

حالت Gun Game معمولا در همه‌ی بازی‌های اصلی سری Call of Duty حضور دارد. اما به دلایلی هیچوقت در زمان عرضه، شاهد حضور این ماد در پلی لیست بازی نیستیم. امیدواریم که برای اضافه شدن این حالت در بازی Modern Warfare 2 مجبور نباشیم تا زیاد منتظر بمانیم.

زمان اضافه شدن این حالت‌ها به بازی Modern Warfare 2 نامشخص است. در حال حاضر در میانه‌ی فصل اول Reloded قرار داریم و فصل دوم برای شروع در ماه فوریه، برنامه ریزی شده است. جزییات فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نامشخص است. اما انتظار می‌رود در فصل دوم شاهد اضافه شدن این حالت‌ها به پلی لیست بازی Modern Warfare 2 باشیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان، و ایکس باکس سریز X در دسترس است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments