مقاوم ترین شخصیت های انیمه وان پیس
1%
  • 0/10

معرفی و بررسی مقاوم ترین شخصیت های انیمه وان پیس

کارکترهایی با استقامت بدنی بسیار بالا

معرفی و بررسی مقاوم ترین شخصیت های انیمه وان پیس ۱۴ ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ مقالات جانبی انیمه کپی لینک

برخی از کارکترهای انیمه جذاب و دیدنی وان پیس از استقامت بدنی بسیار بالایی برخوردار هستند. این چیزی است که نبردهای طولانی مدت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بر همین اساس، ما نیز در ادامه این مطلب، به معرفی و بررسی برخی از مقاوم ترین شخصیت های انیمه وان پیس می‌پردازیم.

در انیمه وان پیس، پاداش‌هایی برای دستگیر کردن دزدان دریایی مختلف  وجود دارد که اعداد آن‌ها بر اساس میزان قدرت، توانایی و استقامت بدنی این افراد تعیین شده است. این پاداش‌ها، نماد قدرت یک دزد دریایی و میزان تهدید او برای دولت جهانی به حساب می‌آید. به طور کلی، اعداد این پاداش‌ها، به معیاری برای سنجش قدرت و اعتبار دزدان دریایی تبدیل شده است که می‌تواند در نهایت، به احترام دزدان دریایی دیگر نسبت به آن فرد، و یا دشمنی‌ و مبارزات خطرناک، ختم شود کسانی که برترین پاداش‌ها به نامشان ثبت شده است، از قدرت و مهارت‌ و همچنین استقامت بدنی بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین خاطر نیز، هر کارکتر دیگری توانایی مقابله کردن با آن‌ها را ندارد زیرا که شکست دادن این کارکترها، کمی دور از باور به نظر می‌رسد. از این رو، حتی دولت جهانی هم از قرار گرفتن در مقابل آن‌ها امتناع می‌ورزد. بر همین اساس، ما نیز در ادامه این مطلب، به معرفی و بررسی برخی از مقاوم ترین شخصیت های انیمه وان پیس می‌پردازیم.

داستان انیمه زیبا وان پیس در رابطه با کارکتری به نام مانکی دی لوفی (Monkey D. Luffy) و اعضای خدمه‌اش است که با عنوان دزدان دریایی کلاه حصیری (The Straw Hat Pirates) شناخته شده‌اند. دزدان دریایی کلاه حصیری در اقیانوس‌های خطرناک، به کاوش می‌پردازند و در طول ماجراجویی‌های خطرناکی که در پیش می‌گیرند، از جزایر جدید دیدن می‌کنند و در برابر دشمنان توانمندی قرار می‌گیرند و با آن‌ها مبارزه می‌کنند تا بتوانند به گنج افسانه‌ای دست پیدا کنند که در داستان با نام One Piece شناخته شده است. اگرچه خط داستانی این مجموعه جذاب و هیجان انگیز، بیشتر به دلیل دنیای پیچیده، روابط دوستی، دیالوگ‌ها و اتفاقات خنده‌دار خود به شهرت رسیده است.

Trafalgar Law

یکی از مقاوم ترین شخصیت های انیمه وان پیس که در نبردهای طوانی مدت، استقامت بدنی بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشته است، کارکتر “ترافلگار لا” (Trafalgar Law) می‌باشد. این کارکتر از قدرت میوه شیطانی Ope Ope no Mi بهره برده است. با وجود قدرت این میوه شیطانی، ترافلگار لا توانایی ایجاد فضایی را دارد که در آن می‌تواند همه چیز را تحت کنترل خود بگیرد. او پس از قرار گرفتن در مقابل بسیاری از قدرتمندترین کارکترهای این داستان، در نهایت توانست قدرت میوه شیطانی را در خود بیدار کند و به این ترتیب، پس از آنکه به مبارزه با Big Mom و Blackbeard پرداخت، آسیب‌های جدی به آن‌ها وارد کرد. لازم به ذکر است که این دو کارکتر، از قدرتمندترین کارکترهای داستان انیمه وان پیس به شمار می‌روند و به همین خاطر نیز تعداد بسیار محدودی از دزدان دریایی، توانایی قرار گرفتن در مقابل آن‌ها را دارند.

با وجود آنکه کارکتر لا در داستان انیمه وان پیس همواره عملکرد فوق العاده چشمگیری از خود را به نمایش گذاشته است، اما با این حال، این نکته در رابطه با خدمه دریایی او صدق نمی‌کند. آن‌ها به سختی توانستند به کشتی Blackbeard آسیب جزئی وارد کنند که در واقع، هیچ تاثیری بر نتیجه مبارزه نداشت. لا، مسئولیت انجام همه کارهای سنگین را برعهده می‌گیرد و به طور قطع، بدون وجود او، خدمه دریایی قلب، هرگز نمی‌توانست همه این را به تنهایی پیش رود.

Akainu

شخصیت ساکازوکی (Sakazuki) که در داستان انیمه وان پیس، بیشتر با نام Akainu شناخته شده است، به خاطر فلسفه افراطی خود که در رابطه با عدالت مطلق دارد، به یکی از تاریک ترین شخصیت های انیمه وان پیس تبدیل شده است. او در طول جنگ مارینفورد (Marineford)، کارکتر اسکوارد (Squard) را فریب می‌دهد تا از این طریق بتواند به ریش سفید (Whitebeard) حمله کند. در حادثه اوهارا، به وضوح نشان داده شد که این کارکتر، با ماهیت بی رحمی که دارد، قادر به گرفتن جان هر فردی است که بر سر راهش قرار می‌گیرد و حاضر است برای برقراری صلح، اقدامات افراطی در پیش بگیرد. این کارکتر، یکی دیگر از مقاوم ترین شخصیت‌های انیمه وان پیس به شمار می‌رود که به عدالت مطلقی باور دارد که می‌تواند توسط تفنگداران دریایی با اجرای قانون صورت بگیرد.

کارکتر ساکازوکی، قدرت یک میوه شیطانی بسیار قدرتمند را در اختیار دارد. او از قدرت خود، برای مجازات افرادی استفاده می‌کند که از قانون سرپیچی می‌کنند زیرا که نگرشی بسیار بدبینانه به آن‌ها دارد.ساکازوکی دیدگاهی بسیار شرورانه و سازش ناپذیر نسبت به دزدان دریایی یا هر کسی که جرات دارد از اقتدار تفنگداران سرپیچی کند از خود نشان می‌دهد. این کارکتر، در برابر هر فردی که از قانون سرپیچی کند اقدامات افراطی در پیش می‌گیرد و از انجام هیچ کاری برای دستگیری و یا از بین بردن آن‌ها دریغ نمی‌کند و به همین خاطر نیز، هر زمان که در مقابل یک دزد دریایی قرار می‌گیرد، مبارزه را به چالشی سخت برای آن‌ها تبدیل می‌کند.

Blackbeard

کارکتر Marshall D. Teach که بیشتر با نام ریش سیاه (Blackbeard) شناخته شده است، یکی دیگر از قدرتمندترین دزدان دریایی و بزرگترین رقیب های لوفی در انیمه وان پیس به شمار می‌رود که قدرت دو میوه شیطانی بسیار خطرناک را در اختیار دارد. اولین میوه شیطانی به او این اجازه را می‌دهد تا توانایی کنترل کردن تاریکی را در اختیار داشته باشد و دومین میوه شیطانی نیز که در گذشته به ریش سفید تعلق داشت، به او توانایی ایجاد مواج عظیم و کشنده را می‌دهد. او شخصیتی بسیار جاه طلب و بی رحم دارد که باعث می‌شود در مبارزات، بدون هیچ ملاحظه‌ای پیش برود و هر فردی را که بر سر راهش قرار می‌گیرد را بکشد.

طرفداران بسیاری بر این باورند که ریش سیاه آخرین حریف لوفی در پیدا کردن گنج وان پیس خواهد بود. تعاملات این دو کارکتر در طول داستان انیمه وان پیس بسیار جالب بوده است. بسیاری از طرفداران بر این باورند که این دو کارکتر از جهات بسیاری نیز به یکدیگر شبیه هستند. ریش سیاه کارکتری بود که Ace، برادر لوفی را، به دولت جهانی تحویل داد و از آن پس، به بزرگترین دشمن لوفی تبدیل شد. اما با در نظر گرفتن آنکه این کارکتر قدرت دو میوه شیطانی را در اختیار دارد، به طور قطع، شکست دادن او به هیج عنوان کار راحتی نخواهد بود. این دو، بدون شک در آینده در مقابل هم قرار خواهند گرفت و نبردی تاریخی با یکدیگر خواهند داشت.

Big Mom

کارکتر شارلوت لینلین (Charlotte Linlin) که در داستان بیشتر با عنوان Big Mom شناخته شده است، یک شخصیت بسیار ترسناک و قدرتمند است. این کارکتر، از قدرت یک میوه شیطانی نادر برخوردار است که به او این اجازه را می‌دهد تا توانایی دستکاری و کنترل ارواح موجودات زنده را داشته باشد. او فرمانروای دزدان دریایی Big Mom و حاکم سرزین Totto است که یعنی به طور کلی، بر سی و پنج جزیره، کنترل کامل دارد. با این حال، او در مبارزه‌ای که با Trafalgar Law و Eustass Kid داشت، نتوانست پیروز شود و به همین خاطر نیز، عنوان یکی از چهار امپراطور بزرگ دریاها  را از دست داد. با این حال، این کارکتر، در میان دیگر شخصیت‌های داستان، با عنوان “هیولای دریاها” شناخته شده است، زیرا که از قدرت و استقامت بدنی فوق العاده شگفت انگیزی بهره برده است.

قدرت بدنی کارکتر بیگ مام به گونه‌ای است که روزها می‌تواند بدون احساس خستگی، مبارزه کند و قدرت‌های چشمگیر خود را به نمایش بگذارد. این مسئله بارها و بارها در طی خط داستانی انیمه وان پیس ثابت شده است و به همین خاطر نیز، این کارکتر به عنوان یکی دیگر از مقاوم ترین شخصیت های انیمه وان پیس به شمار می‌رود. در طول خط داستانی این انیمه، او با بسیاری از قدرتمندترین شخصیت‌های داستان، نه تنها به مدت طولانی مبارزه کرده است، بلکه به آن‌ها آسیب‌های جدی نیز وارد کرده است.

Whitebeard

نبرد مارینفورد، جایی بود که کارکتر ریش سفید (Whitebeard) در مقابل نیروی تفنگداران دریایی قرار گرفت تا پورتاگس دی. ایس (Portgas D. Ace) را نجات دهد، که در نهایت این واقعه، منجر به مرگ غم انگیز او شد. با این حال، مرگ ریش سفید، تنها مرگ یک دزد دریایی قدرتمند و با نفوذ نبود. کشته شدن این کارکتر، پایان یک دوره را رقم زد و خلا قابل توجهی را در دنیای دزدان دریایی به جا گذاشت؛ این کارکتر، به دلیل قدرت بی حد و حصری که داشت، در شرف تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی بود. این دزد دریایی پیر، از آخرین نفس‌های خود استفاده کرد تا به جهان این اطمینان را بدهد که گنج افسانه‎ای شناخته شده با نام وان پیس، وجود دارد که البته همین باعث به وجود آمدن موج جدیدی از دزدان دریایی در سراسر جهان شد.

کارکتر ریش سفید، با وجود آنکه در روزهای پایانی عمرش بسیار مریض شده بود، اما با این حال، در نبرد مارینفورد، به مدت بسیار طولانی قدرت‌های چشمگیر خود را به نمایش گذاشت. همین مسئله می‌تواند گواه خوبی بر قدرت و استقامت بدنی چشمگیر این کارکتر باشد و به همین خاطر، نام او نیز به طور قطع در لیست مقاوم ترین شخصیت های انیمه وان پیس قرار می‌گیرد. قدرت بدنی این کارکتر به گونه‌ای بود که می‌توانست صدمات بسیاری را متحمل شود، اما با این وجود، به مبارزه ادامه می‌داد.

Luffy

کاپیتان دزدان دریایی کلاه حصیری (The Straw Hat Pirates) که در داستان با نام مانکی دی لوفی (Monkey D. Luufy) شناخته شده است، به دلیل دخالت ندادن هیچ گونه احساسی در حین نبردها و نترس بودنش شناخته شده است. لوفی کسی است که خدمه دزدان دریایی کلاه حصیری را تشکیل داد و آن را به مسیری هدایت کرد که اکنون در آن قرار گرفته‌اند. این کارکتر، به دلیل میوه شیطانی که در کودکی، به صورت اتفاقی، مصرف کرده است، از قدرت‌های بسیار خارق العاده‌ای برخوردار است و به همین خاطر نیز، حتی اگر در برابر توانمندترین دشمنان خود نیز قرار بگیرد، می‌تواند آنها را شکست دهد. در این انیمه پرطرفدار و محبوب، تنها چند کارکتر وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به عنوان پادشاه دزدان دریایی در نظر گرفت که مانکی دی لوفی، به طور قطع، یکی از این کارکترها به شمار می‌آید.

کارکتر لوفی پس از آنکه موفق به شکست دادن کارکترهای کایدو (Kaido) و بیگ مام (Big Mom) شد، عنوان یکی از امپراطورهای انیمه وان پیس را به دست آورد. لوفی یکی از معدود کارکترهای این انیمه جذاب و شگفت انگیز است که می‌تواند از هر سه نوع هاکی استفاده کند. این کارکتر با استفاده از قدرت افسانه‌ای میوه شیطانی Zoan Human Human Fruit، مدل نیکا (Nika) و توانایی خود در استفاده از هاکی، موفق به شکست دادن کایدو شد. البته ناگفته نماند که این اتفاق، بدون کمک Samurai، Yamato و Worst Genration ممکن بود هیچگاه به نتیجه نرسد.

Kaido

کارکتر کایدو (Kaido) که به عنوان قدرتمندترین موجود جهان شناخته شده است، رهبر دزدان دریایی هیولاها (Beasts) و در گذشته، یکی از امپراطورهای انیمه وان پیس به شمار می‌رفت. این کارکتر، به خاطر قدرت فیزیکی و استقامت بدنی  بسیار زیاد خود، به عنوان یکی دیگر از مقاوم ترین شخصیت های انیمه وان پیس شناخته شده است. قدرت او به گونه‌ای است که کارکترهای معدودی، توانایی مقابله کردن با او را دارد. میوه شیطانی که کایدو مصرف کرده است، در داستان با نام Zoan Devil Fruit Fish Fish Fruit شناخته شده است. این میوه افسانه‌ای به او این اجازه را می‌دهد تا به یک اژدهای عظیم الجثه تبدیل شود که توانایی‌های رزمی‌اش، قابلیت کشتن هر فردی را دارد. این هیولا می‌تواند به اندازه یک شهر بزرگ شود و تنها با یک حمله خود، قادر به نابود کردن چند شهر با یکدیگر است. او همچنین، می‌تواند از هر سه نوع هاکی نیز استفاده کند و بر همه آن‌ها، تسلط کامل دارد. در نهایت نیز، چندین کارکتر بسیار قدرتمند، تنها با همکاری یکدیگر توانستند این هیولای عظیم الجثه را شکست دهند.

مسئله‌ای که در رابطه با کارکتر کایدو وجود دارد این است که او سعی در آسیب رساندن به افراد معمولی و ضعیف ندارد. او تنها به کسانی که بر جهان حکومت می‌کنند، نگرشی بدبینانه دارد و این دیدگاه نیز، از گذشته او نشات می‌گیرد که توسط مردم خود فروخته شد و توسط تفنگداران دریایی نیز برای انجام آزمایشات انسانی دستگیر شد. در داستان انیمه وان پیس، از این کارکتر، با عنوان “قوی ترین موجود جهان” نیز یاد می‌شود.



مطالب مرتبط

دیگران نیز خوانده‌اند

نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

14 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments