1%
  • 0/10

ان هتوی قرار بود نقش بلک کت در فیلم Spider-Man 4 را ایفا کند

گفتگو درباره فرصتی از دست رفته

ان هتوی قرار بود نقش بلک کت در فیلم Spider-Man 4 را ایفا کند ۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲ سینمای جهان کپی لینک
بلک کت در فیلم Spider-Man 4

ان هتوی (Anne Hathaway) در بخشی از مصاحبه اخیر خود تایید کرده نقش بلک کت در فیلم Spider-Man 4 را بر عهده گرفته بود.

توبی مگوایر (Tobey Maguire) اولین بازیگری است که مرد عنکبوتی را روی پرده نقره‌ای به تصویر کشید. او در سه فیلم سینمایی حضور یافت که آخرین موردش Spider-Man 3 بود. سونی پیکچرز و سم ریمی (Sam Raimi) قصد داشتند مگوایر و دیگر بازیگران مجموعه را برای قسمت‌های چهارم و پنجم بازگردانند اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت. به بیان دقیقتر، طولانی شدن روند آماده سازی فیلمنامه باعث شد ریمی از پروژه‌ها کنار برود. در ادامه هم سونی پیکچرز رسماً ساخت قسمت‌های بعدی را متوقف کرد.

اگرچه بیش از یک دهه از آغاز و اتمام ساخت Spider-Man 4 می‌گذرد، عطش رسانه‌ها و طرفداران مرد عنکبوتی (Spider-Man) از بین نرفته است. آن‌ها دوست دارند بدانند در صورتی که فیلم مزبور جلوی دوربین می‌رفت، کدام شخصیت‌ها در آن حاضر شده و داستان با الهام از کدام کمیک بوک یا کمیک بوک‌ها نوشته می‌شد. همین عطش هم باعث شده فیلم مرد عنکبوتی 4 همچنان یکی از موضوعاتی باشد که در مصاحبه‌ها مطرح می‌شود.

ان هتوی اخیراً مصاحبه‌ای را با پادکست Happy Sad Confused انجام داده و در بخشی از آن رسماً تایید کرد بعنوان بازیگر نقش بلک کت در فیلم Spider-Man 4 انتخاب شده بود. با توجه به صحبت‌ها، او هرگز لباس مخصوص بلک کت را به تن نکرد یا فیلمنامه کامل را نخواند. هتوی همچنین گفت دنیای مرد عنکبوتی حالا عظیم و بسیار هیجان انگیز شده است.

اگرچه ان هتوی هرگز فرصت نیافت بلک کت را مقابل دوربین به تصویر بکشد، در فیلم The Dark Knight Rises بعنوان کت وومن به نقش آفرینی پرداخت و از قضا بازخوردهای بسیار مثبتی را دریافت کرد. بازیگر آمریکایی گفت اگر فیلم Spider-Man 4 ساخته می‌شد و نقش بلک کت را ایفا می‌کرد، به احتمال زیاد نمی‌توانست نقش کت وومن را بدست آورد و به بازیگر دیگری سپرده می‌شد.

Eileen جدیدترین فیلم ان هتوی بوده که هم اکنون در سینماها اکران می‌شود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments