1%
  • 0/10

استودیو Industries 343 از صداگذاری خارق العاده Halo Infinite خبر می‌دهد

به گفته توسعه دهندگان باید منتظر انقلابی در صداگذاری بازی‌ها در Infinite باشیم

استودیو Industries 343 از صداگذاری خارق العاده Halo Infinite خبر می‌دهد ۰ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ اخبار بازی کپی لینک
توسعه بازی Halo Infinite

این روزها یکی از مهم‌ترین و داغ‌ترین مباحث دنیای بازی‌های ویدیویی، مباحث مرتبط با بازی Halo Infinite بوده و انتظار خبرهایی مهم و تعیین کننده از این بازی داریم. حال که طبق اخبار کمتر از یکسال با انتشار این بازی فاصله داریم، باید هر لحظه منتظر اخباری تازه از نسخه جدید سری Halo باشیم.

بازی Halo Infinite در نظر دارد تا تغییرات بزرگی را در بخش کارگردانی هنری این سری پرطرفدار به ارمغان بیاورد و درحین تمرکز برروی بخش‌های ساده‌تر و طراحی‌های مربوط به سه نسخه اصلی بازی، تغییراتی شگرف در قسمت صداگذاری بازی ایجاد کند. تلفیق کردن نسخه‌های پیشین با تکنولوژی‌های امروزی یکی از چالش‌های سخت مسیر استودیو 343 Industries خواهد بود و آن‌ها نیز در این راستا اطلاعاتی را در اختیار جامعه گیمرها قرار داده‌اند تا شما بیشتر با Halo Infinite آشنا شوید.

طی ویدیو جدید Ask343 که از طرف تیم توسعه دهنده بازی منتشر شده، تیم صداگذاری بازی از برخی عناصر مشهور بازی صحبت کرد که در این نسخه نیز حضور خواهند داشت و یکی از آن‌ها شامل صدای شارژ شدن Plasma Pistol خواهد بود. این عناصر، موسیقی حماسی بازی را نیز شامل می‌شوند که همیشه تب و تاب نبرد را افزایش داده و در نبردهای سنگین، جو مبارزاتی زیبایی به بازی می‌بخشد. این اتفاق به کمک ابزارهای جدید ساخته شده توسط استودیو انجام خواهد گرفت که طی فرآیند این ابزارها، تمام فعالیت‌های شما و دشمنانتان زیر نظر گرفته شده تا موسیقی‌ها به موقع اوج گرفته و به موقع نیز فروکش کنند.

لازم به ذکر است که این ابزار مکان شما در نقشه بازی را نیز در نظر گرفته و برای مثال موسیقی درحال پخش برای تک تیرانداز با شخصی که در میانه نبرد قرار گرفته به‌طور کامل متفاوت خواهد بود. جوئل یارگر سرپرست بخش موسیقی بازی در این باره گفت:

ممکن است در دنیای بازی در حال راه رفتن باشید و موسیقی برای شما در حال پخش باشد و همین که وارد فضای نبرد شدید این موسیقی حالت حماسی به خود بگیرد و درسوی دیگر اگر یک مرتبه و بدون موسیقی وارد فضای نبرد شوید، موسیقی کاملا متفاوت نسبت به دیگر موسیقی برای شما پخش خواهد شد.

از آنجایی که موسیقی یکی از مهم ترین بخش‌های سری بازی Halo به حساب می‌آید، تیم سازنده در نظر دارد که هوای استریمرها و سازندگان ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی متفاوت را داشته و به‌گونه‌ای این موسیقی‌ها را تنظیم کند که آن‌ها از موسیقی بازی استفاده کرده و به دلایل متفاوت آن‌ها را استریم یا ویدیو خود حذف نکنند. بخش آنلاین چندنفره بازی نیز بدون شک بخش زیادی از توجه سازندگان را به خود جلب کرده و صدای تیرهای شلیک شده تیم‌های متفاوت را می‌توانید از یکدیگر تمییز کنید.

در ادامه به برخی پرسش‌ها درباره گویندگان مختلف درون بازی و البته حالت Firefight نیز پاسخ داده شد. تیم سازنده بازی تلاش کرد تا اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار ندهد و شکی نیست که هدف آن‌ها غافلگیر کردن طرفداران است و به همین سبب، آن‌ها اشاره مستقیمی به قابلیت شخصی سازی نداشتند، ولی اینگونه به‌نظر می‌رسد که بخش‌های موجود بازیکنان را راضی نگه خواهند داشت. یکی دیگر از مهم ترین بخش‌های صداگذاری بازی به بازگشت جف استایتزر و دیالوگ‌های معروف “Double Kill” او اشاره دارد. آقای استایتزر از اولین نسخه بازی همراه سازندگان بوده و طرفداران این سری خاطرات زیادی با صدای او دارند.

طبق گفته استودیو سازنده، بازی Halo Infinite در پاییز سال جاری برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، کنسول‌های نسل نهمی اکس باکس سری اکس/سری اس و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه پیشین سری بازی Halo نسبت به نسخه‌های اولیه طرفداران را راضی نکرد و انتقادهای شدیدی به این بازی وارد بود. حال تیم 343 Industries در تلاش است تا دل مخاطبین را از نو به‌دست آورده و آن‌ها را به تجربه بازی خود بازگرداند. شما چه فکری درباره این بازی دارید؟ فکر می‌کنید این نحوه صداگذاری می‌تواند خواسته مخاطبین را برآورده کند؟ منتظر نظرات شما هستیم.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments