1%
  • 0/10

اتاق‌های مسنجر فیسبوک برای تماس‌های ویدیویی ۵۰ نفره راه‌اندازی شد

اتاق‌های مسنجر فیسبوک برای تماس‌های ویدیویی ۵۰ نفره راه‌اندازی شد ۰ ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ اخبار فناوری کپی لینک
اتاق‌های مسنجر فیسبوک

اتاق‌های مسنجر فیسبوک برای تماس‌های ویدیویی نامحدود امکانی را فراهم کرده که حداکثر ۵۰ نفر امکان شرکت در آن را دارند.

باتوجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان همه‌ی کسب و کارها تلاش می‌کنند تا به روش مجازی و از خانه فعالیت‌شان را پیش ببرند. بر این اساس سرویس‌هایی راه‌اندازی شده تا صاحبان کسب و کار و کارمندان بتوانند به شکل آنلاین جلساتی را برگزار کنند و از پیشبرد کارها باخبر شوند.

سرویس مسنجر فیسبوک قبلا از قابلیت چت تصویری برخوردار بود، اما تعداد افراد مجاز به شرکت در این سرویس چت محدود بود و از سوی دیگر باید همه کسانی که از آن استفاده می‌کردند دارای یک حساب فیسبوک می‌بودند. اما حالا این شبکه‌ی اجتماعی با راه‌اندازی اتاق‌های مسنجر فیسبوک، تغییراتی در این سرویس ایجاد کرده است؛ در مرحله‌ی اول، کاربران می‌توانند میزبان گپ‌های ویدیویی تا ۵۰ نفر باشند و افرادی که حساب فیسبوک ندارند نیز می‌توانند عضو شوند و در این اتاق‌ها شرکت کنند. آنها همانند سرویس زوم با یک کلیک می‌توانند به مکالمه بپیوندند. از همه مهم‌تر، اتاق‌های مسنجر محدودیت زمانی ندارند.

اگر از طریق برنامه مسنجر به یک اتاق بپیوندید، می‌توانید با استفاده از جلوه‌های AR و از ویژگی‌های جدید بازی بهره ببرید. سازنده یک اتاق افرادی را انتخاب می‌کند که می‌توانند همدیگر را ببیند و به آن ملحق شوند و در هر زمان می‌تواند هر کسی را از تماس خارج کند و همچنین افراد دیگری را وارد کند یا اتاق را قفل کنند و مطمئنا افراد می‌توانند هر وقت خواستند اتاق را ترک کنند. اتاق‌هایی که از طریق یک گروه فیسبوک ایجاد می‌شوند به طور پیش فرض برای اعضای آن گروه باز است.

محتوای اتاق بین شرکت کنندگان و سرورهای فیسبوک رمزگذاری می‌شود و این شرکت قول داده که تماس‌های صوتی یا تصویری کاربران را تماشا یا گوش نمی‌دهد.

اتاق‌های مسنجر این شبکه‌ی اجتماعی این هفته در بعضی از کشورها ارایه می‌شود و طی هفته‌های آینده در سطح جهان گسترش خواهد یافت.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments