بازسازی بازی Prince of Persia: Sands of Time
1%
  • 0/10

بازسازی بازی Prince of Persia: Sands of Time هدفی بین مدرن و کلاسیک بودن دارد

بازسازی یک بازسازی

بازسازی بازی Prince of Persia: Sands of Time هدفی بین مدرن و کلاسیک بودن دارد ۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک

‏ بازسازی بازی Prince of Persia: Sands of Time مدت زیادی است که در دست توسعه قرار دارد و تا سال 2026 هم منتشر نخواهد شد. اما استودیو Ubisoft Montreal برنامه‌ای دارد تا ضمن وفادار ماندن به ایده‌های اصلی بازی، آن را برای مخاطبان امروزی هم به روزرسانی کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

‏اعضای ارشد تیم توسعه درباره اهداف خود برای این بازسازی صحبت کردند و گفته‌اند که، یکی از اولین چالش‌های این بازسازی، یافتن تعادل مناسب بین وفاداری به بازی اصلی و مدرن‌سازی آن خواهد بود. طبق گفته بایو جید آدام گرنجر (Bio Jade Adam Granger)، کارگردان خلاق بازسازی بازی  Prince of Persia: Sands of Time، مرز باریکی بین حفظ دستور‌العمل‌های اصلی و تغییر سایر بخش‌های تجربه بازی و گیم‌پلی آن وجود خواهد داشت.

وی در یک پست وبلاگی یوبیسافت گفت:

ما ویژگی‌هایی در بازی اصلی داریم که همانطور باقی می‌مانند. مانند؛ دویدن روی دیوار، که آنقدر نمادین است که سعی خواهیم کرد تا حد امکان آن را حفظ کنیم. حتی خنجر هم شامل آن خواهد بود. عناصری اصلی در دستورالعمل اولیه بازسازی بازی Prince of Persia: Sands of Time وجود دارند که ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم و آن را تقدیس می‌کنیم: قدرت‌های زمان، لحن بازی و گیم‌پلی مبارزه با جاذبه. اما در اصل ما قصد داریم مواردی مثل طراحی مراحل را مدرن کنیم که واقعاً مقیاس دنیای بازی را افزایش می‌دهد

کارگردان بازی یعنی مایکل مک اینتایر (Michael McIntyre)، افزود:

 سیستم مبارزات نیز دوباره طراحی شده‌اند، اما حرکات نمادین مانند ضربه زدن از پرش از بالای سر و حملات غلتشی، حفظ شده‌اند تا بازیکنان همچنان احساس کنند یک قهرمان بندباز و آکروباتیک در بازسازی بازی Prince of Persia: Sands of Time هستند

گرنجر با اشاره به چرخه طولانی توسعه این بازی که برای اولین بار در نمایش Ubisoft Forward 2020 رونمایی شد، توضیح داد:

منظر بازسازی‌ها در سال‌های پس از اعلام اولیه بازی Prince of Persia: Sands of Time بسیار تکامل یافته و معیارها بالاتر رفته است. تغییرات بزرگی در شخصیت‌ها، دوربین و کنترل‌ها ایجاد شده و یوبی‌سافت مجبور شده که برای توسعه دقیق‌تر گیم‌پلی، نمونه‌های اولیه‌ای بسازد

‏گرنجر گفت:

این کار زمان، مهارت و افرادی را در تیم می‌خواهد، که به همین دلیل ما از استودیوهای دیگر برای کمک به خودمان نیرو گرفته‌ایم

در حالی که داستان یکسان باقی خواهد ماند، مک اینتایر می‌گوید بازیکنان تعاملات بیشتری بین شاهزاده و همراهش یعنی، پرنسس فرح را تجربه خواهند کرد.

مک اینتایر گفت:

احتمالاً بزرگ‌ترین پیشرفتی که داشته‌ایم این است که، فرح را بیشتر از قبل در بازی نمایش داده‌ایم. ما قادر هستیم که تعاملات بیشتری بین او و شاهزاده اضافه کنیم، بنابراین می‌توانید جزئیات بیشتری از رابطه بین آن‌ها دریافت کنید. به همین دلیل آن‌ها به سادگی زمان بیشتری را در کنار هم خواهند گذراند

امسال هم سی و پنجمین سالگرد فرانچایز Prince of Persia است و یوبی‌سافت با ارائه محتوای جدیدی برای دو اثر اخیرش، این سالگرد را جشن می‌گیرد. بازی Prince of Persia: The Lost Crown محتوای قابل دانلود بیشتری در راه دارد و اولین بسته الحاقی خود یعنی، Mask of Darkness را در ماه سپتامبر دریافت خواهد کرد. بازی The Rogue Prince of Persia که در حال حاضر در حالت دسترسی زود هنگام (Early Access) روی پلتفرم PC قرار دارد، که در اولین به روزرسانی بزرگ خود، یک منطقه جدید برای کاوش، سلاح‌های بیشتر و دشمنان خطرناک‌تر را اضافه می‌کند.

حالا به نظر شما، آیا می‌توان به بازی Prince of Persia: Sands of Time امیدوارم بود یا خیر. در این رابطه نظر خود را با ما اشتراک بگذارید.



مطالب مرتبط

دیگران نیز خوانده‌اند

نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments