1%
  • 0/10

روند توسعه‌ی Bayonetta 3 همچنان در پلاتینیوم گیمز ادامه دارد

طرفداران نگرانی‌ها را دور بیاندازند

روند توسعه‌ی Bayonetta 3 همچنان در پلاتینیوم گیمز ادامه دارد ۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
روند توسعه‌ی Bayonetta 3

هیدکی کامیا کارگردان و طراح بازی‌های ویدیویی در بخشی از مصاحبه‌ی خود تاکید کرد روند توسعه‌ی Bayonetta 3 ادامه داشته و جای هیچ گونه نگرانی‌ای نیست.

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) که با خلق Devil May Cry برای شرکت کپکام توانسته بود اسم و رسمی برای خود دست و پا کند، در سال ۲۰۰۹ میلادی جدیدترین ساخته‌ی خود را تحت عنوان Bayonetta برای نسل هفتم کنسول‌های مایکروسافت و سونی منتشر کرد. اگرچه برخی جنبه‌های بازی مانند دکمه‌زنی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت اما سیستم مبارزات و موسیقی متن به قدری عالی کار شده بود که توانست نقاط ضعف را زیر سایه‌ی خود ببرد. موفقیت‌های مالی این عنوان باعث شد قسمت دوم با نام Bayonetta 2 پنج سال بعد به صورت انحصاری برای کنسول Wii U منتشر شود.

پلاتینیوم گیمز در جریان رویداد The Game Awards 2017 از Bayonetta 3 رونمایی کرد. در شرایطی که انتظار می‌رفت به مرور زمان ویدیوها و جزئیات بیشتری از نسخه‌ی جدید بایونتا در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد، این استودیوی ژاپنی تمرکز خود را روی The Wonderful 101: Remastered و یک پروژه‌ی معرفی نشده با اسم رمز Project G.G قرار داد. همین اتفاق هم کافی بود تا گمانه‌زنی‌های مختلفی به وجود بیاید. عده‌ای از طرفداران اعتقاد داشتند کارمندان استودیو آنطور که باید و شاید روی نسخه‌ی سوم وقت نگذاشته و به همین دلیل سرعت پیشرفت بسیار پایین است. عده‌ای دیگر نگاه بدبینانه‌تری داشته و احتمال لغو را مطرح کردند.

هیدکی کامیا چندی پیش مصاحبه‌ای را با وب سایت ژاپنی Video Games Chronicle با محوریت موضوعات مختلف انجام داد. این کارگردان و طراح ژاپنی در بخشی از گفتگو به طرفداران اطمینان داد روند توسعه‌ی Bayonetta 3 ادامه داشته و اعضای استودیوی پلاتینیوم گیمز سخت مشغول کار روی این پروژه هستند. از همین رو، جای هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد:

هر روز کامنت‌های زیادی را می‌خوانم که در رابطه با Bayonetta 3 سوال می‌کنند. خوشحال هستم که همچنان منتظر این عنوان هستند. موضوعی که می‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم، پرسش‌هایی است که طرفداران درباره‌ی لغو یا عدم لغو این پروژه می‌پرسند. از شما طرفداران می‌خواهم هر گونه نگرانی‌ای که در این باره دارید را سریعا دور بیاندازد چون کارمندان سخت مشغول کار روی آن هستند. در نتیجه، لغو نشده است. لطفا منتظر انتشارش باشید.

نینتندو از آن دسته ناشرانی نیست که بخواهد با فاصله‌ی کم ویدیوها و اطلاعات جدیدی را از محصول رو به انتشار خود به اشتراک بگذارد. این شرکت ترجیح می‌دهد میزان پیشرفت پروژه از یک حدی بگذرد و سپس کمپین بازاریابی را از سر بگیرد. برای اثبات این ادعا می‌توان به Metroid Prime 4 اشاره کرد که از قضا در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد و از آن زمان تاکنون جزئیات چندانی درباره‌اش منتشر نشده است. تنها اطلاعات قابل‌توجهی که از این بازی به اشتراک گذاشته شده، خبر تغییر سازنده و آغاز روند تولید از ابتدا در سال ۲۰۱۹ بوده است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments