کارگردان بازی Helldivers 2 درآمدزایی را حق بازیها میداند
حق درآمدزایی از طریق پرداخت درون برنامهای.
کارگردان بازی Helldivers 2 و رئیس استودیو اروهد معتقد است بازیها باید حق این را داشته باشند تا درون ساختار خود درآمدزایی نمایند.
آقای جوهان پایلستد (Johan Pilestedt) رئیس استودیو اروهد (Arrowhead) در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق در پاسخ به یکی از مخاطبین که اظهار داشت به دست آوردن اعتبارات ویژه به وسیله تجربه خود بازی نیز ممکن است از فرصت به دست آمده برای توضیح رویکرد خود و تیم سازنده در این رابطه بهره برد و بدین شکل بیان داشت که:
ما کاملا این نکته را برای خود در نظر گرفتیم که بازی ما یک تجربه "پول بده تا برنده شوی" (pay-to-win) نباشد. اگرچه آیتمها کارکردهای متفاوتی دارند. تنها آیتم pay-to-win که در بازی وجود دارد به یک اسلحه ریوالور مربوط میشود که میتواند شما را در چالشهایی برنده نماید. تنها نکته جزئی آن، بدین شرح است که این چندان راه خوبی نیست.
کارگردان بازی Helldivers 2 در ادامه اظهارات خود این طور بیان داشت که:
بازی شما باید این حق را داشته باشد تا درآمد زایی کند. اگر مردم بخواهند از ساخته ما با پرداخت درون برنامهای پشتیبانی نمایند، گزینه آن وجود دارد. با این حال ما هرگز کسی را مجبور به انجام چنین کاری نمیکنیم.
عنوان Helldivers 2 از زمان انتشار خود لقب بزرگترین لانچ پلیاستیشن روی استیم را به خود اختصاص داده و بیش از 150 هزار پلیر همزمان را روی این پلتفرم برای خود به ثبت رسانده است. از سوی دیگر آمار منتشر شده در جدول فروش هفتگی بریتانیا نشان میدهد این اثر در رتبه هفتم از ده بازی نخست جای گرفته است. جدولی که آمار آن تنها شامل فروش فیزیکی است. بدین ترتیب ساخته جدید استودیو اروهد هم در بخش دیجیتالی و جذب پلیر و همچنین هم در بخش فروش فیزیکی تاکنون عملکرد بسیار مطلوبی برای خود به ثبت رسانده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید