منابع الهام بازسازی Final Fantasy 7 از نسخه اول به دوم چه تغییری داشته است؟
تغییر رویکرد به منظور پیادهسازی جهان باز بازی
به گفته کارگردان آن منابع الهام بازسازی Final Fantasy 7 از نسخه اول به دوم باید از The Last of Us به The Witcher 3 تغییر پیدا میکرد.
دو بازی Final Fantasy 7 Remake و بازی Final Fantasy 7 Rebirth شاید به طور فنی بازسازی نسخه اورجینال یک بازی که در سال 1997 منتشر شد باشند اما گاهی اوقات اینطور به نظر میرسند که متعلق به ژانرهای کاملا متفاوتی هستند و این موضوع به این دلیل است که تیم توسعه دهنده از دو بازی کاملا متفاوت برای دریافت الهام در مرحله تولید آنها بهره گرفته است.
عنوان Final Fantasy 7 Remake یکی از بزرگترین و محبوبترین عناوین انحصاری اکشن ماجراجویی کنسول پلی استیشن 4 به شمار میرفت که باری دیگر کنترل شخصیت محبوب آن یعنی کلاد را در اختیار مخاطبین این مجموعه قرار میداد. در گفتگو با نشریه Edge، نائوکی هاماگوشی (Naoki Hamaguchi) کارگردان بازی مورد بحث اظهار میکند که تیم سازنده به عناوینی چون بازی The Last of Us، بازی God of War و بازی Uncharted نگاه کرده تا بتواند ساختار سفری که به میدگار داشتهاند را پیادهسازی نمایند.
با این حال منابع الهام بازسازی Final Fantasy 7 از نسخه اول به Rebirth با تغییر قابل توجهی مواجه میشود. در این بازی شخصیت کلاد و همراهاش دیگر به صورت قابل درکی به طور مستقیم در طول شهر و مسیرهای خطی آن حرکت نمیکنند. اکنون به قسمتی از بازی رسیدهایم که ماجرا در جهان باز گایا دنبال میشود و دیگر خبری از موانع در مسیرها نبوده و پلیر میتواند آزادانه در بخشهای مختلف نقشه آن حرکت نماید.
شخص هاماگوشی میدانست که تیم سازنده نمیتواند از ترفندهایی که در هنگام ساخت Remake یاد گرفته، مجددا استفاده نماید به همین دلیل رو به عناوین بلاک باستر جهان باز آورد و تصمیم گرفت تا به تجربه آثاری چون بازی The Witcher 3 و بازی Horizon Zero Dawn بپردازد تا ببیند دیگر سازندگان چگونه دنیاهای بزرگ خود را ساخته و پیادهسازی کردهاند. سپس سعی کردند تا همان تجربه قدیمی را بازسازی کرده و در عین حال آن را با ساختار جدید پیادهسازی نمایند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید