میازاکی از احتمال بازسازی بازی Bloodborne میگوید
"عنوانی که برای استودیو ما بسیار عزیز است."
هیدتاکا میازاکی رئیس استودیو فرام سافتویر در جدیدترین گفتگوی خود به حرف و حدیثهای فراوانی که پیرامون احتمال بازسازی بازی Bloodborne وجود دارد پرداخته است.
میازاکی (Hidetaka Miyazaki) در صحبت با نشریه یوروگیمر اظهار داشت “عنوان Bloodborne، اثری است که برای ما بسیار عزیز است. دقیقا به همان شکل که برای طرفداران ارزشمند است. من بسیار خوشحالم که هنوز افراد بسیاری در رابطه با این بازی مشتاق هستند.”
اما سوالی که مطرح میشود بدین شرح است که احتمال بازسازی بازی Bloodborne به عنوان اثری که در نسل گذشته عرضه شده میتواند به خوبی از مزیتهای نسل پیشرو بهره ببرد و ارزش تولید را داشته باشد؟ برای مثال دیگر بازی استودیو فرام سافتویر (FromSoftware) یعنی Demon’s Souls که به صورت بازی زمان انتشار کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد، در اصل متعلق به نسل کنسول پلی اسیشن 3 بوده و گذشت دو نسل از انتشار آن، بازسازی آن را به شکل قابل توجهتری به نمایش میگذاشت.
“من فکر میکنم سخت افزار جدید، بخشی مهم از آن چیزی است که به این بازسازیها ارزش و اعتبار میبخشد. آن چیزی که شما نمیتوانستید در نسلهای گذشته سخت افزارها به آن دست پیدا کنید و یا ابراز احساس به خصوصی را به نمایش بگذارید، سخت افزار جدیدتر، وقوع آن را ممکن میسازد.”
“با این حال من نمیگویم که همه چیز در همین حد خلاصه میشود. من واقعا از منظر یک کاربر عادی فکر میکنم که سخت افزار جدید اجازه میدهد گیمرهای بیشتری، قدردان تمامی بازیها باشند و از آنها لذت ببرند. و این یک دلیل ساده است. از سوی دیگر من فکر میکنم دسترسی نیز بسیار اهمیت دارد.”
چه عنوان مورد بحث روی کنسول نسل نهمی سونی با ساخت بازسازی همراه شود و یا چه تولید آن به نسل بعد موکول شود میازاکی از اشتیاق فراوان مخاطبین برای این بازی تشکر کرد و آن را مایه خوشحالی خود و اعضای تیم سازنده دانست. میازاکی در ادامه از این که نمیتواند هماکنون جزئیات بیشتری در این رابطه به اشتراک بگذارد عذرخواهی کرد. باید دید در آینده استودیو سازنده و یا حتی شرکت سونی چه برنامهای برای این بازی محبوب در پیش میگیرند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید