رویداد گودزیلا در Warzone پوچتر از چیزی است که بتوان آن را هیجانانگیز دانست
رویدادی که فقط سر و صدا داشت
رویداد حضور کونگ و گودزیلا در Warzone به تازگی شروع شده و چنان که به نظر میرسد، چندان ویژگی خاص و چشمگیری را به بازی اضافه نمیکند.
بازیهای آنلاین و بزرگی مانند Fortnite و Call of Duty: Warzone باید مدام توسط سازندگان با محتوای جدید تغذیه شوند تا بازیکن از ریتم یکنواخت آنها خسته نشود. این یک قانون اصلی برای جلب نظر طرفداران است و شاید حتی سازنده مجبور شود تا به کلی گیم پلی را دستخوش تغییرات کند تا به حالت ایدهآل برسد! با این وجود، یکی از بهترین روشها برای تازه نگه داشتن بازیهای با این سبک، اضافه کردن فصلهای مختلف است؛ موردی که باعث میشود تا هم داستان بازی به صورت مداوم پیشرفت داشته باشد و هم آیتمهای جدید به واسطه آن اضافه شوند. با این وجود، ظاهرا روال فصلی اینبار در سیزن سوم Warzone Pacific پای گودزیلا و کونگ را به این بازی باز کرده است!
در واقع حتی ایده اینکه دو تایتان بزرگ گودزیلا و کونگ به وارزون اضافه شوند خود یک مورد بسیار غیر منطقی و عجیب است که شاید هیچکس فکرش را هم نمیکرد. این در حالی است که ظاهرا سازندگان قصد دارند تا آنها را به داستان کلی بازی هم متصل کنند و همین مورد عجیبترین و بیربطترین روایت را به دنبال خواهد کرد.
با این وجود نکته قابل توجه اینجاست که حتی اگر از داستان هم بگذریم، گیم پلی بازی اصلا آن چیزی که فکرش را میکردیم نیست. شما وارد نقشه بازی میشوید؛ گودزیلا را در ساحل و کونگ را در حال پریدن از نقطهای به نقطه دیگر مشاهده میکنید، سپس انتظار میرود که آنها همدیگر را بزنند و یک Godzilla Vs. Kong با سطح گرافیک کالاف دیوتی را تماشا کنید، اما در نهایت چیزی که نسیب شما میشود این است که به آنها تیر بزنید تا نهایتا یک دستگاه برای کنترلشان را به دست بگیرید، همین!
این یعنی حتی اگر بازی را هم برنده شوید هیچ چیز به شما داده نمیشود و بعد از بازی دوم و سوم عملا وقت خود را حرام کردهاید. در واقع گودزیلا و کونگ در این حالت جدید ظاهرا با همدیگر کنار آمدهاند و به جای جنگیدن با یکدیگر، فقط قصد دارند تا بازیکنان بیچاره را تکه تکه کنند. کونگ میپرد و بیهدف سنگ پرتاب میکند، در حالی که گودزیلا از دهن خود اشعه قدرتمند و آبی رنگی را به سمت جزیره میفرستد، در حالی که این اشعه اصلا کاری به کونگ ندارد و فقط بازیکنان را تا فاصله بیش از ۵۰ متر میکشد.
در واقع نهتنها کونگ و گودزیلا مشکلی با همدیگر ندارند، بلکه شما حتی نمیتوانید آنها را بکشید و نابود کنید. هر چه بیشتر با سلاحهای خود به آنها تیر بزنید، صرفا کونگ و گودزیلا را خسته و ناراحت میکنید و قرار نیست که خشم یا آسیبی جدی به آنها برسانید. همچنین پریدنهای کونگ و حملههای گودزیلا هیچ آسیبی به جز بلند شدن گرد و خاک به محیط نقشه بازی نمیزند و این خود یکی از بدترین ایدهها برای طراحی چنین رویدادی است.
شاید مشکل بزرگ رویداد کونگ و گودزیلا در Warzone همین بیخود بودن حضور دو تایتان بزرگ در حالتی باشد که از پتانسیل کامل آنها استفاده نمیکند. به نحوی که شما در حال تجربه بتل رویال عادی با حالت Resurgence هستید، اما بین کار گودزیلا و کونگ هم در نقشه فقط حضور دارند و شاید توسط آنها کشته شوید. این در حالی است که سازندگان میتوانستند یک حالت دو به شصت ایجاد کنند که در آن بازیکنان همه با یکدیگر کار میکردند تا این دو غول را شکست دهند، تا اینکه شاهد یک درگیری همه جانبه و کاملا خستهکننده باشیم که در آن نه گودزیلا و کونگ مبارزه میکنند، نه شما برای برنده شدن بین بازیکنان و تایتانها جایزهای دریافت میکنید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید