1%
  • 0/10

استودیو سازنده COD Black Ops به دنبال استفاده از هوش مصنوعی است

تنش‌ها شدت می‌یابند

استودیو سازنده COD Black Ops به دنبال استفاده از هوش مصنوعی است ۰ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مقالات جانبی (گیم) کپی لینک
استودیو سازنده COD Black Ops

آگهی استخدام منتشر شده در وبسایت استودیو سازنده COD Black Ops بیان می‌دارد این توسعه‌دهنده به دنبال استفاده از آرت تولید شده توسط هوش مصنوعی است.

استودیو تری‌آرک (Treyarch) به عنوان یکی از سازندگان مجموعه بازی Call of Duty شناخته می‌شود. این استودیو اولین بازی خود تحت عنوان Olympic Hockey ’98 را برای کنسول نینتندو 64 عرضه کرد. اولین تجربه این استودیو به کار روی مجموعه ندای وظیفه به بازی Call of Duty 2: Big Red One در سال 2005 باز می‌گردد. به دنبال ساخت عنوان Call of Duty: World at War در سال 2008، تمرکز اصلی این استودیو روی ساخت این مجموعه اول شخص شوتر محبوب قرار گرفت و از سال‌های 2010 الی 2023، این استودیو روی ده نسخه از مجموعه مورد بحث از جمله سری Black Ops کار کرده است.

براساس آگهی شغلی لیست شده در وبسایت استودیو سازنده COD Black Ops که توسط حساب کاربری CharlieIntel در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق به اشتراک گذاشته شده، تری‌آرک به دنبال استخدام یک آرتیست یا انیماتور دو بعدی مستعد بوده تا به تیم داخلی آن‌ها ملحق شود. این شخص روی انواع متنوعی از محتویات بازی‌های این استودیو کار خواهد کرد. کاندید موفق، آرتیستی خواهد بود که از مهارت کافی در نقاشی دیجیتالی، دیزاین موشن و استفاده از ابزارهای تولید آرت هوش مصنوعی برخوردار است.

در بخش توصیف وظایف این آرتیست به این موضوع اشاره شده که این شخص مسئول پولیش آرتی خواهد بود که هم توسط انسان و هم توسط ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی تولید شده است. هم‌چنین تجربه کار با ابزارهای تولید آرت به مانند Stable Diffusion، Vizcom و Dall-E و یا برنامه‌های مشابه به عنوان دیگر مهارت مورد نیاز یاد شده است.

درگیری و مشاجره بر سر استفاده از آرت تولید شده توسط هوش مصنوعی در صنعت سرگرمی در چند وقت اخیر شدت فراوانی داشته و حتی در صنعت بازی‌های ویدئویی تنش بیشتری در مقایسه با سایر مدیوم‌ها دارد. در ماه مارس، گزارشی از سوی یونیتی بیان می‌داشت که به طور دقیق، 62 درصد از از استودیوهای بازی‌سازی از هوش مصنوعی برای کار خود استفاده می‌کنند. حال آن که بسیاری از این آرت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی به شکل اولیه خود در بازی و محصول نهایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. بسیاری از استودیوها به این موضوع اشاره داشته که استفاده آن‌ها از هوش مصنوعی و آرت‌ورک‌هایی که توسط آن‌ها تولید شده به مواردی چون پروتوتایپ‌ها و یا کانسپت‌های اولیه خلاصه شده و شامل محصول نهایی نمی‌شود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments