1%
  • 0/10

بازه انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل مشخص شد

تا پاییز صبر کنید

بازه انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل مشخص شد ۰ ۰۹ تیر ۱۴۰۲ اخبار بازی کپی لینک
انتشار وارزون موبایل

مدیرعامل شرکت اکتیویژن بلیزارد به تازگی بازه انتشار بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل را مشخص کرده است.

دادگاه رسیدگی به شکایت کمیسیون تجارت فدرال آمریکا علیه مایکروسافت بر سر خرید اکتیویژن بلیزارد همچنان ادامه دارد و در جریان آن، اطلاعات جدیدی از مجموعه کالاف دیوتی و برنامه‌های اکتیویژن برای پشتیبانی از این فرنچایز ارائه می‌شود.

در تازه‌ترین این خبرها، ساعاتی پیش آقای بابی کوتیک، مدیرعامل شرکت اکتیویژن بلیزارد، در پیامی خاطرنشان کرد که بازی Call of Duty Warzone Mobile در پاییز سال جاری میلادی به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد. از طرفی، به گفته او، این بازی از ویژگی Cross Progression برای یکپارچه‌سازی کالاف دیوتی پشتیبانی می‌کند.

بابی کوتیک در این زمینه توضیح می‌دهد:

با استفاده از فناوری یکپارچه جدید در مدرن وارفر ۲، وارزون ۲ و وارزون موبایل، بازیکنان می‌توانند بسیاری از ویژگی‌های اجتماعی از جمله دوستان و چنل چت خود را به اشتراک بگذارند. همچنین، به خاطر بهره بردن از قابلیت کراس پروگرشن، بتل پس‌ها و دیگر موارد برای یکپارچه‌سازی کالاف دیوتی به طور مشترک قابل استفاده هستند.

این اولین باری نیست که شرکت اکتیویژن بلیزارد به انتشار بازی Warzone Mobile در سال ۲۰۲۳ میلادی اشاره می‌کند. بهتر است بدانید که این بازی فارغ از حالت بتل رویال که از ۱۲۰ بازیکن پشتیبانی می‌کند، شامل برخی از حالت‌های محبوب چندنفره مجموعه از جمله Domination و Team Deathmatch می‌شود.

لازم به ذکر است که بر اساس اعلام شرکت اکتیویژن، انتشار بازی وارزون موبایل هیچ اختلالی در روند پشتیبانی از بازی Call of Duty Mobile ایجاد نمی‌کند و تیم سازنده برای مدت طولانی از هر دو بازی پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که پیش‌تر شایعه شده بود که مایکروسافت قصد دارد با عرضه وارزون موبایل، کالاف دیوتی موبایل را از دور خارج کند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments