1%
  • 0/10

اولین تصویر فیلم Mufasa: The Lion King موفاسا را نشان می‌دهد

خبری از صداپیشه‌ محبوب در نقش اصلی نیست

اولین تصویر فیلم Mufasa: The Lion King موفاسا را نشان می‌دهد ۲ ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ سینمای جهان کپی لینک
تصویر فیلم Mufasa: The Lion King

نخستین تصویر فیلم Mufasa: The Lion King در کنفرانس اخیر والت دیزنی به نمایش گذاشته شد و موفاسا را نشان می‌دهد.

والت دیزنی (Walt Disney) طی سال‌های گذشته نسخه لایو اکشن انیمیشن‌های محبوب خود را ساخته و به سینماها آورده است. اکثر فیلم‌ها تفاوت‌های قابل توجهی با نسخه‌های اصلی خود دارند اما این قاعده برای فیلم The Lion King صادق نیست. اثر مزبور را می‌توان یک بازسازی دقیق و حتی نما به نما توصیف کرد. با این حال، مورد استقبال قرار گرفت و بیش از ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

قسمت دوم The Lion King ساخته شده و تحت عنوان Mufasa: The Lion King روی پرده نقره‌ای خواهد آمد. با توجه به اطلاعات رسمی موجود، داستان پس از اتفاقات The Lion King جریان داشته و کیارا، فرزند سیمبا و نالا را نشان می‌دهد که سرگذشت پدربزرگ خود، یعنی موفاسو را از رافیکی می‌شنود. در ضمن، جیمز ارل جونز (James Earl Jones) بازنگشته و صداپیشگی موفاسا را آرون پیر (Aaron Pierre) انجام داده است.

شرکت والت دیزنی چندی پیش کنفرانسی را برای سهامداران خود برگزار کرد و در جریان آن موارد زیادی به نمایش گذاشته شد که یکی از آن‌ها، اولین تصویر فیلم Mufasa: The Lion King بود؛ تصویری که موفاسا را در سنین نونهالی روی صخره‌ای نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید مشاهده‌اش کنید:

تصویر فیلم Mufasa: The Lion King

کارگردان فیلم Mufasa: The Lion King کیست؟

بری جنکینز (Barry Jenkins) وظیفه کارگردانی فیلم Mufasa: The Lion King را بر عهده داشت. او بیشتر با Moonlight شناخته می‌شود که سال ۲۰۱۶ میلادی اکران شد و مورد تحسین قرار گرفت. جنکینز همچنین گفت در ابتدا نسبت به پیوستن به Mufasa مردد بوده اما خواندن صفحات ابتدایی فیلمنامه نظرش را تغییر داد:

مدیران برنامه‌های من فیلمنامه‌های زیادی برای من می‌فرستادند. وقتی این یکی به دستم رسید، پروژه محرمانه‌ای بود و من هم نسبت به آن تردید داشتم. حدوداً ۴۰ صفحه از فیلمنامه را خواندم که رو به لولو وانگ (Lulu Wang) کردم و گفتم: «خدای من، عجب چیزی است.» به خواندن ادامه دادم و همزمان بیشتر از آن جنبه ذهنم فاصله گرفتم که می‌گفت: «فیلمسازی مثل تو همچین فیلمی نمی‌سازد.»

فیلم Mufasa از تاریخ ۳۰ آذر (مصادف با ۲۰ دسامبر) به سینماها خواهد آمد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments