1%
  • 0/10

آیا سونی ساخت کراس اور اسپایدرمن و کریون را تائید کرده است؟

بالاخره نبرد هیجان‌انگیز اسپایدرمن و کریون در یک اثر سینمایی رقم می‌خورد؟

آیا سونی ساخت کراس اور اسپایدرمن و کریون را تائید کرده است؟ ۱ ۱۳ تیر ۱۴۰۲ سینما و تلویزیون (کمیک) کپی لینک
کراس اور اسپایدرمن و کریون

این طور که به نظر می‌رسد، شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) از همین حالا ساخت فیلم کراس اور اسپایدرمن و کریون شکارچی (Kraven the Hunter) با بازی آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor Johnson) را تائید کرده است.

در چند سال گذشته شرکت سونی پیکچرز شروع به ساخت فیلم‌های مختلفی با محوریت شخصیت‌های شرور داستان‌های اسپایدرمن کرده است. تا به الان دو فیلم درباره شخصیت ونوم (Venom) و یک فیلم درباره شخصیت موربیوس (Morbius) ساخته شده و همچنین قسمت سوم ونوم و فیلم کریون شکارچی نیز در دست ساخت قرار دارند. علاوه بر این سونی برای ساخت فیلم‌های دیگری مثل The Sinister Six، Nightwatch، Jackpot و El Muerto‌ نیز برنامه دارد.

در حال حاضر در هیچ کدام از این آثار شخصیت‌ها با اسپایدرمن ملاقات نکرده‌اند و تنها شاهد چند اشاره به وجود مرد عنکبوتی در جهان آن‌ها بوده‌ایم. به تازگی تریلر فیلم Kraven the Hunter منتشر شده که نگاهی اجمالی به این اثر که تا چند وقت دیگر اکران می‌شود را به طرفداران ارائه می‌دهد.

حالا اخیرا سونی پیکچرز خلاصه رسمی داستان فیلم Kraven the Hunter را نیز به اشتراک گذاشته که در آن به ساخت فیلم کراس اور اسپایدرمن و کریون اشاره می‌شود. این طور که به نظر می‌رسد، این فیلم قبل از رویارویی کریون و اسپایدرمن جریان دارد و سپس در آینده سونی به سراغ ساخت فیلمی با محوریت مبارزه این دو خواهد رفت. شما در زیر می‌توانید خلاصه رسمی این فیلم را ببینید:

فیلم Kraven the Hunter داستان عمیقی درباره چگونگی و چرایی پیدایش یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های شرور مارول است. آرون تیلور جانسون در این اثر قبل از انتقام‌جویی بدنامش از اسپایدرمن، در نقش اصلی این فیلم با درجه‌بندی سنی R بازی می‌کند.

فیلم Kraven the Hunter به کارگردانی جی. سی. چاندور (J. C. Chandor)، کارگردان آثاری چون Triple Frontier و A Most Violent Year در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) در سالن‌های سینمای سراسر دنیا اکران خواهد شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments