1%
  • 0/10

ارزش ارز دیجیتال اسکویید گیم طی یک هفته ۱۰۰ هزار درصد افزایش یافت | به‌روزرسانی: رمز ارز بازی کلاهبرداری از آب درآمد

شهرت سریال اسکویید گیم بازار ارزهای دیجیتال را درنوردید

ارزش ارز دیجیتال اسکویید گیم طی یک هفته ۱۰۰ هزار درصد افزایش یافت | به‌روزرسانی: رمز ارز بازی کلاهبرداری از آب درآمد ۰ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ اخبار فناوری کپی لینک
ارز دیجیتال اسکویید گیم

ارز دیجیتال اسکویید گیم به‌عنوان یک ارز دیجیتال، با ماهیت بازی‌کردن برای کسب درآمد، پروژه‌ای است که با الهام از سریال بازی مرکب (Squid Game) راه‌اندازی شد.

در واقع، قرار است که یک تورنمنت آنلاین برای کسب توکن‌های اسکویید گیم در ماه نوامبر راه‌اندازی شود. بازیکنان می‌توانند از رمز ارز اسکویید در بازی‌های این تورنمنت استفاده کنند و با برنده‌ شدن در بازی‌ها، ارز دیجیتال به دست آورند.

تب سریال موفق بازی مرکب حتی بازار ارزهای دیجیتال را تحت کنترل خود درآورده است. به‌طوری که رمز ارز محبوب اسکویید گیم که به نام سریال موفق بازی مرکب نامگذاری شده است، طی هفته‌ی گذشته بیش از ۱۰۰۰۰۰ درصد رشد داشته است. روز سه شنبه، این ارز با قیمت ۰.۰۱۲۳۵ دلار معامله شد. تا روز شنبه، طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت آن به ۱۳.۶۰ دلار رسید.

بین روزهای پنجشنبه و جمعه، قیمت ارز دیجیتال اسکویید گیم در یک بازه‌ی زمانی ۲۴ ساعته جهش ۲۴۰۰ درصدی را ثبت کرد. اکنون این ارز دارای بازاری به ارزش بیش از چهار میلیارد دلار رسیده است.

همانطور که اشاره شد، طی یک تورنومنت آنلاین بازیکنان می‌توانند از رمز ارز اسکویید گیم در بازی‌ها استفاده کنند و با برنده‌ شدن در بازی، ارز دیجیتال به‌دست آورند. همچنین، می‌توان آن را با سایر ارزهای دیجیتال یا ارز فیات مبادله کرد.

با این حال، CoinMarketCap اطلاعیه‌ای را برای کاربران علاقه‌مند به ارز دیجیتال اسکویید گیم ارسال کرده است. این اطلاعیه نشان می‌دهد، گزارش‌های متعددی دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه کاربران نمی‌توانند توکن اسکویید گیم را در Pancakeswap، یک صرافی محبوب غیرمتمرکز برای ارزهای رمزنگاری‌شده، بفروشند. در این اطلاعیه از علاقه‌مندان خواسته شده که هنگام معامله‌ی توکن‌ها احتیاط کنند. در ادامه‌ هشدار داده شده، این پروژه اگرچه به وضوح از سریال نتفلیکس به همین نام الهام گرفته شده، اما بعید است که به یک پروتکل اینترنت رسمی وابسته باشد.

سریال بازی مرکب یک تریلر دیستوپیایی از کشور کره جنوبی است که از نتفلیکس پخش شد. در این سریال صدها نفر از افراد فقیر و کم‌درآمد در بازی‌های ساده‌ی کودکانه و سنتی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. برنده‌ی نهایی می‌تواند جایزه‌ای به ارزش میلیونی کسب کند، اما بازیکنان بازنده به‌طریق وحشیانه‌ای کشته می‌شوند. بازی‌ها شامل تیله بازی، طناب کشی و چراغ قرمز، چراغ سبز است. با این حال، طبق یک وایت پیپر (White Paper) منتشر شده توسط ارز دیجیتال اسکویید گیم، مسابقات پیش رو بر اساس بازی‌های سریال محبوب نتفلیکس خواهد بود، اما عواقب مرگباری به همراه نخواهد داشت.

این سریال که طی مدت بسیار کمی محبوب شد، نگرانی‌هایی را در سراسر جهان به دنبال داشته است. در همین راستا، روز پنجشنبه یک مدرسه‌ در ایالت نیویورک اعلام کرد که به دلیل نگرانی‌هایی که ممکن است خشونت را تمجید کنند، کودکان را از پوشیدن لباس‌های هالووین که از سریال بازی مرکب الهام‌ گرفته شده باشند، منع کرده است. همچنین در اوایل ماه جاری، مدارس کشور انگلیس به والدین هشدار داده‌اند که بچه‌ها بازی‌هایی را که در این مجموعه به نمایش درآمده بود دوباره اجرا می‌کنند.

به‌روزرسانی ۱۱ آبان ۱۴۰۰

ارز دیجیتال اسکویید گیم که به تازگی وارد بازار شده و توانسته رشد بسیار عجیبی را تجربه کند، در کمتر از چند دقیقه تقریبا کل ارزش خود را از دست داد.

ارزش این رمزارز دو هفته بعد از شروع معاملاتش به همان سرعت که رشد کرده بود، فرو ریخت.

از زمانی که توییتر فعالیت‌های حساب ارز اسکویید گیم به دلیل فعالیت مشکوک به طور موقت محدود کرد، این رمز ارز بعد از رشد ۳۱۰ هزار درصدی، تمام ارزش خود را از دست داد.

قیمت هر توکن این رمزارز در آخرین لحظات پیش از فرو ریختن ارزش آن، به مرز ۲۸۵۰ دلار رسیده بود.

جالب است بدانید که سایت و حساب‌های شبکه‌ اجتماعی این توکن به طور کامل از دسترس خارج شده و حتی خبری از برگه سفید رمزارز اسکویید نیست.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بعد از فروش، سرمایه‌گذاران قادر به دریافت سود خود نبودند. همین موضوع باعث شد تا صرافی‌ها و تحلیلگران بازار درباره‌ی این رمزارز هشدار دهند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments