1%
  • 0/10

تاریخ عرضه‎‌ی ریمستر Nier سرانجام مشخص شد

این بازی در ماه جاری عرضه می‌شود

تاریخ عرضه‎‌ی ریمستر Nier سرانجام مشخص شد ۰ ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ اخبار بازی کپی لینک
تاریخ عرضه‎‌ی ریمستر Nier

شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، تاریخ عرضه‎‌ی ریمستر Nier را اعلام کرده است.

اسکوئر انیکس سال‌ها قبل با پلاتینیوم گیمز وارد همکاری تازه‌ای شد تا دنباله‌ای را برای Nier محصول سال ۲۰۱۰ میلادی بسازد. بازی مزبور نهایتا تحت عنوان Nier: Automata برای پلتفرم‌های هدف عرضه شد. داستان حول محور ربات‌های مبارزی می‌چرخد که هیچ گونه احساساتی ندارند. هر چند، ویژگی‌های رفتاری‌شان آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. شخصیت‌های اصلی داستان وظیفه دارند سیاره‌ی زمین را از ربات‌های متخاصمی که از جهان دیگری آمده‌اند پاک کنند تا بشریت بار دیگر روی سیاره‌ی مادری‌اش قدم بگذارد.

Nier: Automata به هیچ وجه بهینه‌سازی مناسبی نداشت و از مشکلات فنی متعددی رنج می‌برد اما این نقطه ضعف نتوانست تاثیر چندانی روی عملکرد بازی در بحث بازخوردهای دریافتی و تجاری بگذارد؛ زیرا از داستان، موسیقی و گیم‌پلی کم‌نقصی برخوردار بود. جدیدترین ساخته‌ی پلاتیتیوم گیمز فراتر از انتظارات ناشر خود ظاهر شد و تا به این لحظه، بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. با ثبت چنین موفقیت‌هایی، اسکوئر انیکس به اطمینان رسید دنیای Nier پتانسیل بالایی دارد. در نتیجه، به مناسبت ۱۰ سالگی مجموعه نسخه‌ی ریمستر قسمت اول را با نام NieR Replicant معرفی کرد.

اسکوئر انیکس ساعاتی قبل متن نسبتا بلندی را در شبکه‌ی اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت و به واسطه‌ی آن، تاریخ عرضه‎‌ی ریمستر Nier را اعلام کرده است. با توجه به بیانیه، کاربران ژاپنی می‌توانند از تاریخ ۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۲۲ آوریل) به تجربه‌ی بازی مزبور بنشینند اما کاربرانی که در دیگر نقاط جهان سکونت دارند، باید تا ۴ اردیبهشت (مصادف با ۲۴) آوریل منتظر بمانند. ناشر ژاپنی در گذشته اعلام کرده بود نسخه‌ی جهانی از تاریخ ۳ اردیبهشت در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در حال حاضر مشخص نیست چه عاملی باعث چنین تاخیر کوتاهی شده است.

یوسوکه سایتو (Yosuke Saito)، یوکو تارو (Yoko Taro)، ساکو ایتو (Saki Ito)، کئیچی اوکابه (Keiichi Okabe) و تاکاهیسا تائورا (Takahisa Taura) از افرادی هستند که روی NieR Replicant کار کرده‌اند. آن‌ها اخیرا در یک ویدیو حاضر شده و توضیحاتی را درباره‌ی تفاوت‌های میان نسخه‌ی اصلی و نسخه‌ی ریمستر ارائه دادند. تائورا روی ساخت سیستم مبارزه‌ی جدید نظارت دارد که بسیار به سیستم مبارزه‌ی NieR Automata شبیه است. علاوه بر این، درجه‌ی سختی Easy هم در بازی قرار گرفته تا کاربرانی که مهارت چندانی در مبارزات ندارند، حین انجام ماموریت‌ها با چالش خاصی روبرو نشوند. در صورتی که درجه‌ی سختی Easy انتخاب شود، بسیاری از مکانیک‌ها مانند حمله، دفاع یا استفاده از جادو به صورت خودکار عمل می‌کنند.

کاربر می‌تواند بسته به مهارت خود حالت خودکار مکانیک‌ها را در درجه‌ی سختی Easy غیرفعال کند. هیولاها در نسخه‌ی ریمستر پس از کشته شدن، هِرب‌های بازیابی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. پس از اینکه سلامتی کامل شد، باقی هرب‌ها جمع‌آوری می‌شود. کاربر می‌تواند آن‌ها را فروخته و در ازای آن پول دریافت کند. افراد حاضر در ویدیو همچنین گفتند جلوه‌های بصری به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است، هر چند تیم توسعه تمام تلاش خود را به کار گرفت تا حس و حال نسخه‌ی اصلی در نسخه‌ی ریمستر حفظ شود. علاوه بر این، تمامی موسیقی‌ها و دیالوگ‌ها دوباره‌ ضبط شده‌اند.

تغییرات به همین موارد خلاصه نمی‌شود. سازندگان نه تنها شخصیت‌های جدیدی را به داستان اضافه کرده‌اند، بلکه جزئیات بیشتری را از شخصیت‌های قدیمی در دسترس قرار داده‌اند. در انتها، لازم به ذکر است Nier Replicant برای سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی توسعه می‌یابد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments