1%
  • 0/10

کوجیما تئوری خودش را در مورد نمرات بازی Death Stranding بیان کرد

هیدئو کوجیما: هر کسی ایده‌ای دارد

کوجیما تئوری خودش را در مورد نمرات بازی Death Stranding بیان کرد ۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ اخبار بازی کپی لینک
کوجیما نمرات بازی Death Stranding

هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ای که با مجله‌ی New York Times داشت از تئوری خودش در مورد نمرات بازی Death Stranding گفت.

هیدئو کوجیما را بیشتر به دلیل خلق سری Metal Gear می‌شناسند. او در بیشتر کار‌های خود سعی می‌کند تا بهترین روایت را به بازیکن ارائه دهد و در کنار این موضوع هم هر بار یک ایده‌ی خلاقانه و متفاوتی در گیم‌پلی بازی‌هایش را پیاده‌سازی می‌کند. بعد از جدایی او از کونامی، کوجیما استودیوی خودش را به صورت مستقل پایه‌گذاری و سریعا شروع به ساخت یک اثر جدید به نام Death Stranding کرد. همانطور که می‌دانید، نمرات بازی Death Stranding آن طور که انتظار می‌رفت، نبود و بسیاری بازی را ساده و خسته‌کننده می‌دانستند.

حال به تازگی مجله‌ی New York Times با هیدئو کوجیما مصاحبه‌ای بسیار طولانی انجام داده و کوجیما در این مصاحبه از تفاوت نمرات بین آمریکا و اروپا به تئوری جالبی رسیده است. او می‌گوید:

در آمریکا، منتقدین بازی را یک اثر تیراندازی خالص می‌دانند. به همین دلیل بسیاری را ناامید کرد. البته این موضوع مشکلی ندارد چون هر کسی ایده خاص خودش را دارد.

کوجیما اضافه کرد که بازی قبلی او یعنی Metal Gear Solid هم در ابتدا، به دلیل معرفی مکانیک‌هایی تازه و متفاوت، با بازخوردهای منفی زیادی روبرو شد اما بعد از مدتی همه به این نوآوری‌ها عادت کردند و با آن کنار آمدند. او بیان کرد که مشتاقانه نظرات و ایده‌های افراد مختلف را تا سه الی پنچ سال آینده دنبال می‌کند.

همچنین در مصاحبه، کوجیما داستان‌هایی از زندگی خود بیان کرد و گفت که از ساخت بازی‌های ویدیویی بسیار لذت می‌برد. او همچنین گفت که ایده‌ی Death Stranding را ۱۰ سال پیش ابداع کرده بود. او بعد از دیدن خودکشی دلفین‌ها و نهنگ‌ها و با الهام از واژه‌ی Mass Stranding (انبوهی از جسد‌های دلفین‌ها و نهنگ‌ها) به اسم بازی جدیدش یعنی Death Stranding رسید.

 




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments