تیم توسعهی Halo Infinite به شایعات پیرامون تاخیر دوباره در عرضه واکنش نشان داد
فعلا برنامهای برای عقب انداختن دوبارهی انتشار وجود ندارد
جان جونیشک که یکی از اعضای تیم توسعهی Halo Infinite به شمار میرود، به صورت رسمی اعلام کرد برنامهای برای تاخیر دوباره در انتشار وجود ندارد.
علاقهمندان به سری بازیهای هیلو روزهای سختی را پشت سر میگذارند. در ابتدا مشخص شد که عرضهی Halo Infinite تا سال ۲۰۲۱ میلادی به تعویق افتاده است. استودیوی 343 در بیانیهای که پیرامون این اتفاق منتشر کرده بود تاکید داشت زمان اضافه به آنها کمک میکند به چشمانداز مد نظرشان دست یابند. با گذشت حدودا دو هفته، گزارشی غیر رسمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه روند ساخت این بازی مورد انتظار با چالشهای بسیاری مواجه شده و مایکروسافت احتمالا انتشارش را برای بار دوم و اینبار تا سال ۲۰۲۲ عقب میاندازد.
افزایش گفتگوها دربارهی تاخیر دوباره در عرضه، واکنش تیم توسعهی Halo Infinite را در پی داشت. جان جونیشک (John Junyszek) که به عنوان مدیر روابط عمومی در استودیوی 343 مشغول به کار است، به یکی از طرفداران اطمینان خاطر داد در حال حاضر هیچ برنامهای برای عقب انداختن انتشار یا تغییر پلتفرمهای هدف وجود ندارد. او در ادامهی توییت نوشت آنها تمام تلاش خود را به کار گرفتهاند تا Infinite به بهترین شکل ممکن روی هر پلتفرم اجرا شود. جونیشک همچنین گفت فضای مجازی از اخبار جعلی پر بوده و بهتر است هر چیزی را که میخوانیم باور نکنیم.
گزارش غیر رسمی نه تنها احتمال انتشار Halo Infinite در سال ۲۰۲۲ میلادی را مطرح کرده بود، بلکه گفته بود توسعهی نسخهی ایکسباکس وان احتمالا متوقف میشود. طبق پستهایی که توسط Sponger در فروم ResetEra منتشر شده بودند، استودیوی 343 قصد داشت جدیدترین هیلو را با وضوح تصویر 1080p روی ایکسباکس وان اس اجرا کند اما تاکنون حتی به وضوح تصویر 900p هم دست نیافته است. عدم بارگذاری مدلها و بافتها هم دیگر چالش سازندگان برای آمادهسازی نسخهی نسل هشتمی ذکر شد. البته Sponger در همان پستها گفته بود تیم توسعه قصد دارد با انجام اقداماتی، مشکلات مورد بحث را حل کند.
در انتها لازم به ذکر است که Halo Infinite در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ میلادی برای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید