1%
  • 0/10

کارگردان Ghost of Tsushima از درجه‌ی سختی این بازی می‌گوید

یک بازی سامورایی برای همه

کارگردان Ghost of Tsushima از درجه‌ی سختی این بازی می‌گوید ۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
بازی Ghost of Tsushima

جیسون کانل، کارگردان بازی Ghost of Tsushima، می‌گوید این عنوان سامورایی دارای درجه‌ها‌ی سختی متفاوتی خواهد بود و همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) و کارگردان این بازی انحصاری سونی، به تفاوت‌ها در انتظارات مردم توجه کرده‌اند و چندین درجه‌ی سختی متفاوت را برای Ghost of Tsushima درنظر گرفته‌اند. قبل‌تر با انتشار ویدیویی از گیم‌پلی این بازی ماجراجویی، از آسان نبودن مبارزات و مشکل بودن برخی حرکات باخبر شدیم، اما به‌نظر می‌رسد این بازی برای همه ساخته شده است؛ در واقع هم کسانی که از چالش زیاد و درجه‌ی سختی بالا لذت می‌برند و هم افرادی که قصد دارند صرفا در جزیره‌ی Tsushima گشت و گذار کنند، می‌توانند ساعات خوشی را به‌ واسطه‌ی این بازی تجربه کنند.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی این عنوان مورد انتظار سامورایی محور، هر روز اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود و توسعه‌دهندگان جزئیات تازه‌ای را با طرفداران سبک اکشن ماجراجویی درمیان می‌گذارند. کریس زیمرمن، یکی دیگر از سازندگان بازی Ghost of Tsushima، در طی مصاحبه‌ای گفته است:

افراد زیادی وجود دارند که به‌دنبال زیبایی هستند و می‌خواهند بدانند (این بازی) چگونه است، و بله، تجربه‌ی آن‌ها با زاویه‌ی دید کسی که همیشه می‌خواسته یک بازی مبارزه‌ای با شمشیر کاتانا را تجربه کند، متفاوت است و علاقه‌مندی این افراد پیرامون به چالش‌ کشیده شدن، نظم، تمرین و دقت، جمع‌آوری می‌شود؛ چیزی که از یک سامورایی انتظار می‌رود و این چیزی است که آن‌ها به‌عنوان بازیکن می‌خواهند.

لازم به ذکر است که سازندگان این عنوان اکشن مخفی کاری تایید کرده‌اند بازی Ghost of Tsushima زمان ۳۰ تا ۵۰ ساعت گیم‌پلی دارد و بسته به نوع بازی کردن کاربر، این زمان می‌تواند متغیر باشد.

بازی Ghost of Tsushima قرار است در تاریخ ۱۷ جولای (مصادف با ۲۷ تیر ماه) به صورت رسمی توسط شرکت سونی برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments