تاخیر در عرضه Cyberpunk 2077، از فشار کاری تیم سازنده کم نمیکند
مدیر عامل سیدی پراجکت: تا حد امکان کرانچ را کم میکنیم
با وجود این که در عرضهی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 تاخیر به وجود آمده است ولی به نظر میرسد که سیدی پراچکت رد برای اتمام آن به کرانچ نیاز دارد.
ساخت بازیهای بزرگ نیاز به زمان و هزینهی فراوانی دارد. همچنین کارکنان استودیوهای بزرگ برای به پایان رساندن هر چه زودتر مراحل ساخت بازی با کیفیت مناسب باید سخت تلاش کنند. در دنیای بازیسازی اصطلاحی وجود دارد به نام کرانچ که طی آن استودیوها کارکنان خود را موظف میکنند که برای رسیدن به اهداف مورد نظر ساعات بیشتری را در استودیوها مشغول به کار باشند.
بدون هیچ شکی بازی Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰ میلادی بهحساب میآید و بسیاری برای انتشار این عنوان لحظه شماری میکنند ولی متاسفانه چندی پیش شرکت سیدی پراچکت رد در بیانیهای رسمی اعلام کرد که عرضهی Cyberpunk 2077 با تاخیر همراه است. حال به نظر میرسد که با تاخیر به وجود آمده این استودیو همچنان برای تکمیل این عنوان به کرانچ نیاز دارد.
Adam Kicinski مدیر عامل سیدی پراچکت رد در کنفرانسی از او سوال پرسیده شد که آیا این استودیو برای ساخت Cyberpunk 2077 نیاز به کرانچ دارد یا خیر، این گونه جواب داد:
اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم که بله. البته سعی خودمان را میکنیم که تا حد ممکن فشار وارده را کاهش دهیم ولی بازی در مرحلهی آخر توسعه بوده و باید در این زمینه رو راست باشیم. متاسفانه به عبارت دیگه ما به کرانچ نیاز خواهیم داشت.
CD Projekt Red بازی Cyberpunk 2077 را در استودیوهای خود، واقع در کراکوف و ورشو توسعه میدهد. در رویداد PAX سال ۲۰۱۹ رییس کل سیدی پراچکت گفته بود که تمام کارکنان این شرکت به سختی کار میکنند تا یک عنوان خوب را ارائه دهند.
کرانچ تنها برای استودیو سیدی پراچکت نیست و ما از این قبیل اخبارها را در استودیوهایی نظیر Rockstar و Bioware شنیده بودیم که کارکنان آنها برای رساندن بازی در زمان مورد نظر ناشر، مجبور بودند که ساعات بیشتری روی پروژهها کار کنند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید