سازندگان بازی ویچر جایی برای پرداخت درون برنامهای در بازیهای تکنفره نمیبینند
اما احتمال آن در آینده وجود دارد!
سازندگان بازی ویچر در صحبتهای اخیر خود به این موضوع پرداختند که به نظر آنها جایی برای پرداخت درون برنامهای در بازیهای تکنفره وجود ندارد.
پیوتر نیلوبوویچ (Piotr Nielubowicz) مدیر مالی ارشد کمپانی سیدی پراجکت (CD Projekt) عقیده دارد در بازیهای تکنفره داستانی، جایگاهی برای امری چون پرداخت درون برنامهای و موارد مشابه وجود ندارد. در صحبت با نشریه لهستانی StockWatch.pl و به گزارش منتشر شده از سوی وبسایت Insider Gaming، نیلوبوویچ بر موضع این کمپانی در خصوص روشهای درآمدزایی به کار گرفته شده درون بازیها تاکیدی دوباره داشت. هرچند ایشان به این موضوع نیز اشاره داشت که سازندگان بازی ویچر نمیتوانند احتمال استفاده کمپانی سیدی پراجکت از چنین روشهایی را در آینده و در خصوص بازیهای چندنفره از گزینههای موجود حذف نمایند.
براساس آنچه که حساب کاربری JuiceHead در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق به اشتراک گذاشته، نیلوبوویچ اظهار داشته که “ما جایی برای پرداخت درون برنامهای در بازیهای تک نفره داستانی نمیبینیم. با این حال احتمال استفاده از چنین روشهایی را در آینده و در خصوص پروژهها و بازیهای چندنفره از گزینههای موجود حذف نمیکنیم.”
گفتههای نیلوبوویچ یادآور اظهارنظرهای مدیرعامل سابق این کمپانی یعنی آدام کیچینسکی (Adam Kicinski) در سال 2020 است. آقای کیچینسکی که در ابتدای سال جاری از جایگاه خود کنار رفت در آن بازه زمانی اظهار کرده بود که هدف، طراحی روش درآمدزایی است که باعث شود مخاطبین هنگام صرف هزینه در بازی از عمل خود خرسند باشند.
در خبری مرتبط کمپانی سیدی پراجکت رد به این موضوع اشاره کردهاند که بیش از 90 درصد اعضای تیم، همواره ایدههای مختلفی برای ساید کوئست یا ماموریتهای فرعی مطرح میکنند. طراح ارشد کوئستهای این کمپانی یعنی پاول ساسکو (Paweł Sasko) اخیرا به این موضوع اشاره کرده بود که تنها ده درصد از ایدههای مربوط به طراحی ساید کوئست یک طراح مرحله ماهر پذیرفته میشود. به همین دلیل است که بازیهای این شرکت همواره ساید کوئستهای بسیار جذاب و باکیفیتی دارند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید