1%
  • 0/10

اولین تصویر انیمیشن Moana 2 موانا را حین ماجراجویی در دریا نشان می‌دهد

کمپین تبلیغاتی احتمالاً بزودی آغاز می‌شود

اولین تصویر انیمیشن Moana 2 موانا را حین ماجراجویی در دریا نشان می‌دهد ۸ ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ سینمای جهان کپی لینک
تصویر انیمیشن Moana 2

شرکت والت دیزنی حین برگزاری رویداد سالانه خود برای سهامداران، اولین تصویر انیمیشن Moana 2 را به اشتراک گذاشت.

از آنجایی که انیمیشن Moana توانسته بود عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، پیش بینی می‌شد ادامه آن ساخته شود؛ اتفاقی که رخ داد. والت دیزنی ۴ سال بعد اعلام کرد سریالی موزیکال را با محوریت موانا ساخته و به سرویس استریم دیزنی پلاس خواهد آورد. همچنین دواین جانسون (Dwayne Johnson) و آلیئی کراوالیو (Auliʻi Cravalho) بار دیگر بترتیب مائویی و موانا را صداپیشگی می‌کنند.

دیزنی اوایل سال جاری میلادی در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد سریال موانا به انیمیشن سینمایی تبدیل شده و قرار است تحت عنوان Moana 2 روی پرده نقره‌ای بیاید. طبق توضیحات باب ایگر (Bob Iger) مدیرعامل دیزنی، آن‌ها پس از تماشای ویدیوهای اولیه تحت تاثیر قرار گرفته و به این نتیجه رسیدند که سریال پتانسیل بالایی داشته و بهتر است به سینماها بیاید.

نخستین تصویر انیمیشن Moana 2 در جریان رویداد سالانه دیزنی (Walt Disney) که با حضور سهامداران برگزار شد، به نمایش درآمد. در این تصویر می‌توان موانا را حین موج سواری بر آب‌های دریا مشاهده کرد. در پس زمینه هم موجودی دریایی و عظیم الجثه دیده می‌شود که ظاهراً متخاصم نبوده و به شخصیت اصلی در ماجراجویی‌اش کمک خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصویر را مشاهده کنید:

تصویر انیمیشن Moana 2

داستان انیمیشن Moana 2 درباره چیست؟

در حال حاضر جزئیات چندانی از داستان انیمیشن Moana 2 در دسترس قرار ندارد. تنها می‌دانیم موانا در پی دریافت یک پیام از سوی اجدادش، به آب‌های دور اقیانوسیه رفته و درگیر یک ماجراجویی خطرناک و تازه می‌شود. در ضمن، دست اندرکاران فعلاً هیچ چیزی درباره دیگر صداپیشه‌های حاضر در پروژه نگفته‌اند.

انیمیشن Moana 2 از تاریخ ۷ آذر سال ۱۴۰۳ (مصادف با ۲۷ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی) به سینماها خواهد آمد. از همین رو، انتظار می‌رود کمپین تبلیغاتی فعالیت خود را در آینده‌ای نزدیک آغاز کند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments