1%
  • 0/10

آیا نسخه‌های مختلف مرد عنکبوتی در فیلم جدید انتقام جویان ۶ حضور خواهند داشت؟

بازگشت دوباره نسخه‌های محبوب اسپایدی

آیا نسخه‌های مختلف مرد عنکبوتی در فیلم جدید انتقام جویان ۶ حضور خواهند داشت؟ ۳ ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ مارول کپی لینک
فیلم جدید انتقام جویان ۶

همانطور که در کمیک کان سن دیگو ۲۰۲۲ مشخص شد، فاز ششم دنیای سینمایی مارول با دو فیلم بعدی انتقام جویان به پایان خواهد رسید. در حالی که سه سال با اکران این عناوین بزرگ فاصله داریم، سوالات بسیار زیادی مطرح شده که یکی از آنها این است، آیا نسخه‌های مختلف مرد عنکبوتی در فیلم جدید انتقام جویان ۶ حضور خواهند داشت؟

فیلم Avengers: Secret Wars که به احتمال قوی اقتباسی است از مجموعه کمیک مشهور جنگ‌های مخفی، پتانسیل به تصویر کشیدن ابرقهرمانان بیشتری نسبت به جنگ بی‌نهایت و پایان بازی خواهد داشت. این یعنی استودیو مارول می‌تواند به راحتی فرصت بازگشت نسخه‌های مختلف مرد عنکبوتی توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در فیلم جدید انتقام جویان ۶ را فراهم ‌کند.

سه فاز اول دنیای سینمایی مارول به‌عنوان The Infinity Saga یا حماسه بی‌نهایت شناخته می‌شوند و به‌لطف همایش بزرگ کمیک کان، سه فاز بعدی به‌طور رسمی The Multiverse Saga یا حماسه مولتی ورس نام گرفت. بعد از اینکه فیلم Spider-Man: No Way Home مرتبط بودن داستان فیلم‌های پیشین مرد عنکبوتی با وقایع دنیای سینمایی مارول را تایید کرد، بازگشت دوباره توبی مگوایر و اندرو گارفیلد به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

سومین عنوان از سه گانه مرد عنکبوتی یکی از جذاب‌ترین آثار MCU است که سه نسل از فیلم‌های مرد عنکبوتی را بعد از سال‌ها انتظار گرد هم ‌آورد و لحظاتی فراموش نشدنی را برای دوست‌داران این شخصیت رقم زد. در حالی که ایده مولتی ورس به یکی از اجزای اصلی MCU تبدیل شده، فیلم Spider-Man: No Way Home از آن به بهترین شکل ممکن در به تصویر کشیدن یکی از مهمترین رویدادهای کراس اوری تاریخ استفاده کرد.

با درنظر گرفتن شخصیت He Who Remains در سریال لوکی، به نظر می‌رسد در حماسه مولتی ورس قراره شاهد ظهور ابرشروری کاملا متفاوت نسبت به تانوس باشیم، ابرشروری که صرفا به جای خط زمانی اصلی MCU، تمام دنیاهای موجود در مولتی ورس را تهدید می‌کند. مقیاس بزرگ فیلم جدید انتقام جویان ۶ درست مثل پایان بازی، به استودیو مارول اجازه می‌دهد تا ابرقهرمانان بسیار زیادی را علیه کنگ فاتح قرار بدهد. از طرفی دیگر دنیای مرد عنکبوتی سم ریمی (Sam Raimi) و مارک وب (Marc Webb) نیز مثل خط زمانی ۶۱۶ MCU توسط کنگ مورد هدف قرار خواهد گرفت، بنابراین این فیلم بهترین فرصت برای بازگشت دوباره مرد عنکبوتی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد محسوب می‌شود.

فیلم مورد انتظار Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ نوامبر سال ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ماه سال ۱۴۰۴) در سینماهای سراسر دنیا اکران خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا مرد عنکبوتی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد را در فیلم جدید انتقام جویان ۶ خواهیم دید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments