1%
  • 0/10

کارگردان The Witcher 3 استودیوی جدیدی تاسیس کرد

منتظر بازی نقش آفرینی او باشید

کارگردان The Witcher 3 استودیوی جدیدی تاسیس کرد ۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ اخبار بازی کپی لینک
استودیوی Rebel Wolves

کارگردان The Witcher 3 ساعاتی قبل با انتشار بیانیه‌ای، رسما از تاسیس استودیوی جدید خود با نام Rebel Wolves و توسعه‌ی یک بازی نقش آفرینی خبر داد.

اگر اخبار بازی‌ها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که کنراد توماسکیویچ، کارگردان بازی پرافتخار ویچر ۳، سال گذشته استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد را ترک کرد. آن‌طور که به نظر می‌رسید، این بازی‌ساز خلاق شرایط سختی را برای سایر کارمندان شرکت در نظر گرفته بود که این موضوع با واکنش‌های منفی بسیار زیادی روبه‌رو شد. به همین خاطر، او ضمن عرض عذرخواهی از همکاران خود، اعلام کرد که برای همیشه از سی‌دی پراجکت جدا می‌شود.

با خروج او از سی‌دی پراجکت رد، برخلاف انتظارها، توماسکیویچ به استودیوی بازی‌سازی دیگری ملحق نشد. از این رو، در حالی که بسیاری‌ها تصور می‌کردند که او از صنعت بازی‌های ویدیویی فاصله گرفته، لیکن ساعاتی پیش این کارگردان با استعداد از تاسیس استودیوی شخصی خود با نام Rebel Wolves در شهر ورشو لهستان خبر داد. با استناد بر گفته‌های توماسکیویچ، ربل ولوز به عنوان یک بازی‌ساز مستقل وارد عرصه شده و اهداف بلند‌پروازانه‌ و بزرگی دارد.

در وب‌سایت رسمی ربل ولوز نوشته شده که یکی از اهداف اصلی این استودیو، فراهم‌سازی یک محیط سالم برای توسعه‌دهندگان است تا آن‌ها به راحتی بتوانند خلاقیت‌های خود را با سایر همکاران به اشتراک بگذارند. در واقع، طبق اعتقادات موسس استودیو، افراد شاد بازی‌های خوبی خلق می‌کنند؛ عناوینی که باب میل هواداران هستند. بر این اساس، به نظر می‌رسد که  انصاف و کار تیمی به عنوان اولویت‌های اصلی ربل ولوز برشمرده می‌شود.

از شعارها که بگذریم، کارگردان نسخه‌ی سوم سری ویچر اذعان داشت که در حال حاضر به کمک تیم فشرده و مستقل خود روی ساخت یک بازی جدید در سبک نقش آفرینی کار می‌کند. او معتقد است که اثر ویدیویی آن‌ها با روایت داستان تاثیرگذار، احساسات بازیکنان را برمی‌انگیزد و از همه مهم‌تر، استانداردهای جدیدی را برای سبک نقش آفرینی کامپیوتری تعریف خواهد کرد. گفته شده که این محصول توسط موتور گرافیکی قدرتمند آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود. متاسفانه، هنوز جزئیات بیشتری از این عنوان در دست نیست و طبق معمول، باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

کنراد توماسکیویچ در این باره توضیح می‌دهد:

برای همه ما در استودیوی ربل ولوز، بازی‌های ویدیویی همیشه شبیه به چیزی بود که احساس می‌کردیم باید آن‌ها را انجام دهیم. چیزی در DNA ما ریشه دارد. به شخصه بسیار خوشحالم تا با دوستانی که در این زمینه مشترک هستیم، متحد شده‌ام. در حالی که به عنوان یک تیم کوچک با یک هدف جاه‌طلبانه کار می‌کنیم، قصد داریم که سبک cRPG یا همان نقش آفرینی کامیپوتری را با خلق و روایت داستان‌های فراموش نشدنی و همچنین برانگیختن احساسات عمیق را کامل کنیم. ما استودیوی ربل ولوز را به عنوان مکانی تصور می‌کنیم که در آن بازی‌سازان باتجربه بتوانند دوباره اشتیاق خود را  برانگیزند، جایی که بتوانند روی هنرهای خود تمرکز کنند و عشق خود را در یک عنوان شگفت‌انگیز و جاه‌طلبانه سرازیر کنند. ما می‌خواهیم که تیمی کوچک و چابک بمانیم؛ جایی که به یکدیکر ارزش و اهمیت قائل هستیم.

بد نیست اشاره کنم که کنراد توماسکیویچ جدا از کارگردانی ویچر ۳، در ساخت دو نسخه‌ی قبلی مجموعه نیز نقش داشته و کارگردانی و تهیه‌کنندگی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را نیز در کارنامه خود دارد. نکته جالب اینجا است که او با جمعی از همکاران قدیمی خود در سی‌دی پراجکت رد در این استودیو مشغول به کار است. برای مثال، دانیل سادووسکی، کارگردان طراحی‌های نسخه‌ی اول سری ویچر، جاکوب سامالک، نویسنده ویچر ۳ و سایبرپانک ۲۰۷۷، برتوئمی گاول، مدیر ارشد هنری سری ویچر، تامارا زاوادا، کارگردان انیمیشن ویچر ۳، مایکل بوریکا، مدیر مالی، و رابرت مورزینوفسکی، رئیس استودیو، در ربل ولوز حضور دارند.

استودیوی Rebel Wolves

در خلال این گفته‌ها، جاکوب سامالک نیز بار دیگر به خلق بازی‌های خارق‌العاده با روایت داستان‌های عمیق و درگیرکننده تاکید کرد. او مدعی است که عناوین استودیوی ربل ولوز باید احساسات درونی گیمرها را تحت تاثیر قرار دهد و مشابه شماری از بازی‌های پرافتخار، برای سالیان سال در ذهن آن‌ها باقی بماند. سامالک در این زمینه می‌گوید:

برای خلق بازی‌های فوق‌العاده، ما روندها یا گزارش‌ها را دنبال نخواهیم کرد. هدف ما از قبل به روشنی تعریف شده است؛ ایجاد بازی‌های به یادمانی، روایت داستان‌های تاثیرگذار و برانگیختن احساسات درونی! این‌ها جز اهداف بلندپروازانه و اصلی استودیوی ما به شمار می‌روند که من از این بابت خوشحالم. من نمی‌خواهم صرفا یک بازی بسازم، می‌خواهم روی ساخت یک اثری کار کنم که مردم برای همیشه آن را به خاطر می‌سپارند.

همان‌طور که اشاره کردم، تا به این لحظه جزئیاتی از بازی جدید ربل ولوز منتشر نشده است. با توجه به اینکه زمان چندان زیادی از تاسیس استودیو و گردهمایی توسعه‌دهندگان نمی‌گذرد، ممکن است که این عنوان در سال‌های آینده به طور رسمی معرفی شود. با این حال، ساخته‌ی بعدی کنراد توماسکیویچ برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و پلی‌استیشن 5 و همچنین پلتفرم رایانه‌ی شخصی عرضه خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تاسیس استودیوی Rebel Wolves توسط کارگردان بازی تحسین‌شده ویچر ۳ چیست؟ به نظر شما، آیا این استودیوی مستقل در آینده به رقیب سرسخت سی‌دی پراجکت رد تبدیل خواهد شد؟ شما چه انتظارهایی از بازی جدید کنراد توماسکیویچ دارید؟ فراموش نکنید که نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه سرگرمی به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments